RÜCKSENDUNGEN UND WIDERRUF
Prawo do odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie czternastu dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie przejmie w posiadanie ostatni towar.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (na przykład list wysłany pocztą, faks lub e-mail).
Możesz również wypełnić i przesłać wzór formularza odstąpienia od umowy lub inne jednoznaczne oświadczenie na naszej stronie internetowej www.radline-boards.com. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, że prześlesz nam informację dotyczącą wykonania prawa do odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Ciebie innej metody dostawy niż najtańsza standardowa metoda dostawy oferowana przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych metod płatności, których użyłeś(-aś) przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania towaru lub do momentu dostarczenia dowodu jego wysłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Musisz odesłać lub przekazać nam towar bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś(-aś) nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest dotrzymany, jeśli odeślesz towar przed upływem czternastu dni. Będziesz musiał(-a) pokryć bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Często zadawane pytania
„Czy zwroty są bezpłatne?”
Jeśli doszło do błędu z naszej strony lub w przypadku wadliwego produktu, koszty zwrotów zostaną pokryte przez www.radline-boards.com. W przypadku błędu z Twojej strony, zwroty towarów odbywają się na koszt i ryzyko klienta (zalecamy zadeklarowanie wartości towaru i wykupienie ubezpieczenia na wypadek ryzyka związanego z transportem).
„Jak mogę zwrócić moje zamówienie?”
Na początek upewnij się, że zwracane artykuły są nowe, w oryginalnym opakowaniu i nieużywane. Prosimy nie zdejmować metek i, jeśli to możliwe, używać oryginalnego pudełka, aby uniknąć uszkodzenia produktu i jego opakowania. Jeśli metki zostały zdjęte, prosimy o ich zwrócenie razem z artykułami.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail: contact@radlineboards.com lub telefonicznie pod numerem +33 5 58 70 25 05, aby rozpocząć proces zwrotu, wypełniając poniższy formularz, a my pomożemy Ci w trakcie całej procedury.
Formularz odstąpienia od umowy
Do:
SDG Distribution
Dział Zwrotów RADLINE boards
114 rue des Vanniers
40150 Soorts-Hossegor
Francja
Telefon : +33 5 58 70 25 05
E-mail : contact@radlineboards.com
Ja/My () niniejszym informuję/informujemy () o moim/naszym () odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów ()/świadczenia usług () poniżej :
Zamówiono dnia ()/otrzymano dnia (*) :
Imię i nazwisko klienta(ów) :
Adres klienta(ów) :
Numer zamówienia :
Podpis klienta(ów) (tylko w przypadku powiadomienia w formie papierowej):
Data :
(*) Niepotrzebne skreślić
Proszę przesłać ten formularz dowolnym środkiem na powyższy adres (contact@radlineboards.com)