RETURURI ȘI RETRAGERE


Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract fără a oferi un motiv, în termen de paisprezece zile. Perioada de retragere expiră la paisprezece zile după ziua în care dumneavoastră sau un terț, altul decât transportatorul și desemnat de dumneavoastră, intră în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație lipsită de ambiguitate (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

De asemenea, puteți completa și transmite modelul de formular de retragere sau orice altă declarație lipsită de ambiguitate pe site-ul nostru www.radline-boards.com. Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient să transmiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

 

Efectele retragerii

În cazul retragerii din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cel standard, mai puțin costisitor, oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care suntem informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată pe care ați utilizat-o pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres un alt mijloc; în orice caz, acest ramburs nu va presupune costuri suplimentare pentru dumneavoastră.

Putem amâna rambursarea până când primim bunul înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați expediat bunul, data luată în considerare fiind cea mai apropiată. Trebuie să returnați sau să predați bunul către noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de retragere din prezentul contract.

Termenul este respectat dacă trimiteți bunul înapoi înainte de expirarea perioadei de paisprezece zile. Veți suporta costurile directe pentru returnarea bunului.

 

 

Întrebări frecvente 

"Returnările sunt gratuite?" 

În cazul în care este vorba despre o eroare din partea noastră sau despre un produs defect, costurile de returnare vor fi suportate de www.radline-boards.com. În cazul unei erori din partea dumneavoastră, returnarea produselor se face pe cheltuiala și pe riscul utilizatorului (este recomandat să declarați valoarea mărfii și să încheiați o asigurare care să acopere aceste riscuri la transportator).

"Cum pot returna comanda mea?" 

În primul rând, asigurați-vă că articolele returnate sunt noi, în ambalajul original și nemontate. Vă rugăm să nu îndepărtați etichetele și, de preferință, să utilizați cutia originală pentru a evita deteriorarea produsului și a ambalajului acestuia. Dacă etichetele au fost îndepărtate, vă rugăm să le returnați împreună cu articolele.

Contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: contact@radlineboards.com sau telefonic la +33 5 58 70 25 05 pentru a iniția procesul de returnare, completând formularul de mai jos și pentru a beneficia de asistență pe parcursul acestei proceduri.

Formular de retragere

Către:

SDG Distribution
Serviciul de Retur RADLINE boards
114 rue des Vanniers
40150 Soorts-Hossegor
Franta

Telephon: +33 5 58 70 25 05
e-mail: contact@radlineboards.com


Prin prezenta, eu/noi () vă notific/notificăm () retragerea mea/noastră () din contractul privind vânzarea bunului ()/pentru prestarea serviciilor () de mai jos:
Comandat la (
)/primit la (*):

Nume(le) clientului(clienților):
Adresa clientului(clienților):
Număr comandă:
Semnătura clientului(clienților) (doar în cazul notificării acestui formular pe suport de hârtie):
Data:


(*) Tăiați mențiunea inutilă.
Trimiteți această solicitare prin orice mijloc la adresa de mai sus (contact@radlineboards.com).

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE