Doručení a vrácení



ZÁSILKY


Náklady na doručení a dodací lhůty


  • Při objednávce nad 70 EUR nabízíme standardní doručení zdarma.

  • Chcete-li vypočítat dodací lhůtu a náklady na doručení, přidejte položku do košíku. Poté vyberte svou zemi a požadovaný způsob dopravy. Poté bude vypočítána a zobrazena dodací lhůta.

  • Dodávky do odlehlých oblastí, na ostrovy na evropském území se mohou zpozdit o 1-4 pracovní dny.

Způsob dopravy a náklady na doručení




ČASTO KLADENÉ DOTAZY


Kdy bude moje objednávka odeslána ?

Každá objednávka zadaná do 14:00 je expedována tentýž den.

Pokud objednáte večer, bude expedováno následující den, kromě svátků, kromě soboty a kromě neděle.


Jak mohu změnit svou doručovací adresu ?

Pokud jste již objednávku odeslali, zavolejte nám nebo napište.

Pokud to bude možné, rádi vaši doručovací adresu změníme. Mějte prosím na paměti, že Vaši objednávku připravíme co nejrychleji a jakékoli následné změny ve Vašem adresáři nemění dodací adresu objednávky.

Kdy obdržím potvrzení o odeslání e-mailem ?

E-mail s potvrzením odeslání s odkazem na sledování zásilky vám obvykle zašleme, jakmile vaši objednávku předáme balíkové službě. Pokud jste neobdrželi e-mail, může to být způsobeno jedním z následujících důvodů :

  • E-mail je ve složce spam.

  • V e-mailové adrese je překlep. Zkontrolujte prosím svou e-mailovou adresu v části „Můj účet“.

  • Vaše doručená pošta je plná.

  • Zvolili jste platbu předem (bankovním převodem) a Vaši platbu jsme dosud neobdrželi.

Svůj balíček můžete také sledovat pod "Můj účet - Objednávky". Jakmile bude vaše objednávka odeslána, najdete zde odkaz pro sledování zásilky.



VRÁCENÍ A ZÁRUKY


1. Zásady vrácení

Ve společnosti Radline je spokojenost zákazníků středem našeho zájmu. Pokud z jakéhokoli důvodu vámi objednané položky nesplňují vaše očekávání, máte možnost vrátit své produkty do 14 dnů od obdržení vaší objednávky prostřednictvím našeho partnera Coliback.

  • Podmínky vrácení : Produkty musí být vráceny v původním obalu, v perfektním stavu a kompletní (obal, příslušenství, návod, štítky atd.) a musí být spolu s jejich nákupní fakturou. Poškozené, znečištěné nebo nekompletní produkty nebudou vráceny.

  • Náklady na vrácení : Pokud je vrácení způsobeno chybou na naší straně nebo vadným produktem, hradíme náklady na vrácení. Na druhou stranu, pokud je vrácení z vaší iniciativy (změna názoru, chyba v objednávce atd.), náklady na vrácení jsou vaší odpovědností a vaší odpovědností (doporučuje se deklarovat hodnotu zboží a uzavřít pojištění s přepravcem).

 

2. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne, kdy vy nebo třetí osoba (jiná než dopravce a vámi určená) převezmete poslední položku.

Chcete-li uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte zaregistrovat svůj požadavek na vrácení prostřednictvím platformy Coliback.


3. Účinky odstoupení od smlouvy

V případě odstoupení od smlouvy vám vrátíme v plné výši přijaté platby, včetně nákladů na doručení (kromě dodatečných nákladů spojených s konkrétní volbou doručení, kterou jste si vybrali). Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od obdržení vaší žádosti o výběr.

  • Způsob vrácení peněz : Peníze vrátíme stejným způsobem platby, který jste zvolili při objednávce. Nebudou vám účtovány žádné další poplatky. Před vrácením peněz však možná budeme muset počkat na obdržení vrácených produktů nebo, pokud jste položky již odeslali, na doklad o poštovném. Datum použité pro tuto úhradu bude datum události, která nastane jako první.

  • Vrácení produktů : Pokud nám chcete vrátit produkt, máte lhůtu 14 dnů od oznámení vašeho rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Zboží musí být vráceno v původním stavu, s veškerým příslušenstvím a obalem. Abyste předešli poškození během přepravy, doporučujeme je pečlivě zabalit.

 

4. Právní záruka

Na všechny naše produkty se vztahuje zákonná záruka shody a záruka na skryté vady. Pokud produkt vykazuje vadu nebo neodpovídá svému popisu, máte právo požadovat opravu, výměnu nebo vrácení peněz v souladu s platnými zákony.

  • Záruka shody : Máte 2 roky na nahlášení jakékoli neshody

  • Záruka skrytých vad : V případě zjištění skryté vady můžete do 2 let od zjištění vady požadovat vrácení peněz nebo výměnu výrobku.

 

5. Jak mohu vrátit svou objednávku ?

Pokud si přejete produkt vrátit, ujistěte se, že je nový, v původním obalu a nesmontovaný. Také prosím neodstraňujte štítky a používejte raději originální obal, aby nedošlo k poškození produktu a jeho obalu. Pokud byly štítky odstraněny, vraťte je s položkou.

Chcete-li zahájit vrácení, postupujte podle následujících kroků :

  1. Přejděte na platformu Coliback.

  2. Připravte si číslo objednávky.

  3. Podle pokynů zaregistrujte svůj požadavek na vrácení.

  4. Vytiskněte dodaný štítek pro vrácení a odevzdejte svůj balíček na předávacím místě Coliback.

7. Kontakt

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se vracení zboží, záruk nebo odstoupení od smlouvy se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE