Všeobecné obchodní podmínky
Článek 1 – Celý
Tyto všeobecné podmínky vyjadřují veškeré závazky smluvních stran. V tomto smyslu se má za to, že je kupující bez výhrad přijímá, jakmile potvrdí svou objednávku.
Tyto všeobecné prodejní podmínky platí s vyloučením všech ostatních podmínek, zejména těch, které se vztahují na prodej v prodejnách nebo prostřednictvím jiných distribučních a marketingových kanálů.
Jsou přístupné na webových stránkách radline-boards.com a budou mít přednost před jakoukoli jinou verzí nebo jakýmkoli jiným protichůdným dokumentem.
Prodávající a kupující se dohodli, že tyto všeobecné podmínky upravují výhradně jejich smluvní vztah. Prodávající si vyhrazuje právo všeobecné podmínky čas od času upravit. Jakákoli změna bude platná, jakmile bude zveřejněna na webových stránkách.
V případě, že některé ustanovení těchto všeobecných podmínek mlčí, bude se mít za to, že se řídí zvyklostmi platnými v odvětví prodeje na dálku, jehož společnosti mají sídlo ve Francii.
Tyto všeobecné prodejní podmínky jsou platné od data zveřejnění až do jejich změny nebo nahrazení.
Článek 2 – Obsah
Účelem těchto všeobecných podmínek je vymezit práva a povinnosti smluvních stran v rámci internetového prodeje zboží nabízeného prodávajícím kupujícímu z webové stránky radline-boards.com.
Tyto podmínky platí pro nákupy uskutečněné kupujícími se sídlem ve Francii i v zemích Evropské unie, s dodávkami uskutečněnými výhradně na území Evropské unie. U všech dodávek mimo Evropskou unii jsou ceny vyjádřeny bez daní a zákazník se zavazuje uhradit veškeré daně a případná cla, která by mohla země dodání uplatnit. Tyto náklady může dopravce požadovat.
Produkty, na které se vztahují tyto všeobecné podmínky prodeje, jsou: longboardy a surfskate (kompletní prkna, jednoduché prkna, trucky, kola, ložiska, gripy, pouzdra a čepy, příslušenství), ochrany a příslušenství (helmy, rukavice, ochranné obaly, GoPro, nářadí, další příslušenství, chrániče kolen a loktů, textil).
Kupující prohlašuje, že se před potvrzením objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Jako takové jsou vůči němu vymahatelné v souladu s podmínkami článku 1119 občanského zákoníku.
Článek 3 – Předsmluvní informace
3.1 - Sdělování informací
Kupující potvrzuje, že byl před odesláním objednávky a uzavřením smlouvy čitelně a srozumitelně seznámen s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a se všemi informacemi uvedenými v čl. L. 221-5 spotřebitelského zákoníku.
3.2 - Informace předané kupujícímu
Následující informace jsou kupujícímu předávány jasným a srozumitelným způsobem :
-
Základní charakteristiky zboží nebo služby ;
-
cena zboží nebo služby ;
-
Způsob výpočtu ceny a případně dalších nákladů na dopravu, dodání nebo poštovné a všech dalších možných nákladů ;
-
Veškeré dodatečné náklady na dopravu, doručení nebo poštovné a všechny další možné náklady ;
-
Nedojde-li k okamžitému provedení smlouvy, datum nebo lhůta, do které se poskytovatel služby zavazuje dodat zboží nebo poskytnout službu, bez ohledu na její cenu ;
-
Informace týkající se identity poskytovatele služeb, jeho poštovních, telefonních a elektronických kontaktních údajů, jakož i jeho činností ;
-
Informace týkající se právních záruk, funkcí digitálního obsahu a případně jeho interoperability, jakož i podmínek implementace záruk a dalších smluvních podmínek.
3.3 - Další informace sdělené prodávajícím
Prodávající dále poskytuje kupujícímu následující informace :
-
její název nebo název společnosti, geografická adresa její provozovny a adresa ústředí, pokud se liší, její telefonní číslo a e-mailová adresa ;
-
Platební podmínky, dodací podmínky a plnění smlouvy, jakož i podmínky poskytnuté odborníkem pro zpracování reklamací ;
-
V případě prodeje existence a podmínky uplatnění zákonné záruky shody stanovené v čl. L. 217-1 a násl. Spotřebitelského zákoníku, záruky na skryté vady stanovené v § 1641 a násl. občanského zákoníku, jakož i případně obchodní záruky a poprodejní služby uvedené v článcích L. 217-15 a L. 217-17 spotřebitelského zákoníku ;
-
Doba trvání smlouvy, je-li uzavřena na dobu určitou, nebo podmínky jejího ukončení v případě smlouvy na dobu neurčitou.
3.4 - Informace týkající se digitálního obsahu
Prodávající s ohledem na digitální obsah uvádí :
-
Jakákoli relevantní interoperabilita tohoto obsahu s určitým hardwarem nebo softwarem, kterého si odborník je nebo by si měl být vědom.
Článek 4 – Objednávka
Kupující má možnost zadat svou objednávku online, z katalogu dostupného na stránce, pomocí objednávkového formuláře, který se tam objeví, pro jakýkoli produkt v rámci dostupných zásob.
V případě nedostupnosti objednaného zboží bude kupující informován e-mailem.
Aby byla objednávka potvrzena, musí kupující kliknutím na označené místo přijmout tyto všeobecné podmínky prodeje. Dále bude muset zvolit doručovací adresu, způsob doručení a nakonec potvrdit způsob platby.
Prodej bude považován za konečný, když: :
-
Kupující obdrží e-mail potvrzující přijetí jeho objednávky prodávajícím ;
-
Celá cena objednávky bude inkasována prodávajícím.
Jakákoli objednávka znamená přijetí cen a popisů produktů dostupných k prodeji. Jakýkoli spor v tomto bodě bude probíhat v rámci případné výměny a níže uvedených záruk.
V určitých případech, včetně nezaplacení, nesprávné adresy nebo jiných problémů na účtu kupujícího, si prodávající vyhrazuje právo zablokovat objednávku kupujícího do doby vyřešení problému.
Následně bude provedeno zrušení objednávky tohoto produktu, stejně jako jeho případné vrácení peněz. Zbytek objednávky zůstane pevný a konečný.
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se sledování objednávky může kupující kontaktovat zákaznický servis na následující adrese : contact@radlineboards.com.
Článek 5 – Elektronický podpis
Poskytnutí čísla bankovní karty kupujícího online a konečné potvrzení objednávky bude dokladem souhlasu kupujícího, zejména :
-
Splatnost částek splatných na základě objednávky ;
-
Podpis a výslovný souhlas se všemi provedenými operacemi.
V případě podvodného použití bankovní karty je kupující vyzván, aby po zjištění tohoto použití okamžitě kontaktoval zákaznický servis na následující adrese : contact@radlineboards.com.
Článek 6 – Potvrzení objednávky
Potvrzení objednávky zákazníkem znamená definitivní přijetí kupní smlouvy, s výjimkou případů stanovených všeobecnými obchodními podmínkami.
Proces objednávky (dvojité kliknutí) a autentizace zákazníka potvrdí kupní smlouvu. SDG DISTRIBUTION potvrdí objednávku emailem.
Zákazník si může prohlédnout podrobnosti o své objednávce v části „Moje objednávky“. SDG DISTRIBUTION si vyhrazuje právo zrušit jakoukoli objednávku v případě sporu se zákazníkem.
Údaje poskytnuté Zákazníkem (zejména e-mailová adresa a kontaktní údaje příjemce) jsou jeho odpovědností. SDG DISTRIBUTION nenese odpovědnost za chyby v těchto informacích a jakékoli doručení na uvedenou adresu bude považováno za vyhovující.
V případě opětovného odeslání z důvodu chyby zákazníka budou náklady fakturovány zákazníkovi.
Pokud produkt RADLINE není skladem, bude Zákazník informován e-mailem a objednávka produktu bude zrušena. Zbytek objednávky zůstane v platnosti. Pokud již byla platba za tento produkt provedena, bude vrácena; jinak nebude produkt účtován.
Článek 7 – Doklad o transakci
Za důkaz komunikace, objednávek a plateb mezi stranami budou považovány počítačové záznamy vedené v počítačových systémech prodávajícího za přiměřených bezpečnostních podmínek.
Archivace nákupních objednávek a faktur probíhá na spolehlivém a trvanlivém médiu, které umožňuje v případě potřeby reprodukovat jako důkaz.
Článek 8 – Informace o produktu
Produkty, které se řídí těmito všeobecnými podmínkami, jsou ty, které jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a které jsou prodávajícím označeny jako prodané a odeslané. Jsou nabízeny do vyprodání zásob.
Produkty jsou popsány a prezentovány s největší možnou přesností. Pokud by se však v této prezentaci vyskytly chyby nebo opomenutí, prodávající nemůže nést odpovědnost.
Fotografie produktů nejsou smluvní a mají pouze orientační hodnotu.
Článek 9 – Cena
Prodávající si vyhrazuje právo své ceny kdykoli upravit, zavazuje se však použít ceny platné v době objednávky, v závislosti na dostupnosti produktů k tomuto datu.
Ceny jsou uvedeny v eurech a mohou se změnit v závislosti na kolísání směnného kurzu, zejména u dodávek mimo eurozónu. Nezahrnují náklady na doručení, které jsou fakturovány dodatečně a jsou uvedeny před potvrzením objednávky. Na dodávky mimo Evropskou unii se mohou vztahovat dodatečné daně a cla a za tyto náklady bude případně odpovědný zákazník.
Ceny zohledňují DPH platnou v den objednávky. V případě změny platné sazby DPH se tato automaticky promítne do ceny produktů v internetovém obchodě. Při dodávkách mimo EU se na zákazníka mohou vztahovat místní daně, které nejsou zahrnuty v prodejní ceně.
Při objednávce je nutné uhradit celou cenu. Vyplacené částky nelze v žádném okamžiku považovat za vklady nebo vklady.
Pokud by byly vytvořeny nebo upraveny nové daně nebo příspěvky, jako jsou ekologické daně (nahoru nebo dolů), mohly by se tyto změny odrazit v prodejní ceně produktů.
Cena je splatná po potvrzení objednávky podle následujících podmínek :
-
Online bankovní kartou (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ;
-
Přes PayPal.
Článek 10 – Způsob platby
Odesláním objednávky je spojena povinnost platby, což znamená, že kupující musí zaplatit částku své objednávky v okamžiku potvrzení platnosti.
K úhradě objednávky má kupující několik způsobů platby nabízených prodávajícím a uvedených na webové stránce, zejména :
-
Online bankovní kartou (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ;
-
Přes PayPal.
Kupující při validaci objednávkového formuláře zaručuje prodávajícímu, že má potřebná oprávnění k použití jím zvoleného způsobu platby.
Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit zpracování a dodání objednávky v případě odmítnutí autorizace k platbě platební kartou od příslušných organizací nebo v případě nezaplacení. Kromě toho může prodávající odmítnout dodávku nebo objednávku, pokud kupující nezaplatil zcela nebo zčásti za předchozí objednávku nebo pokud je vedena platební spor.
Aby se předešlo jakémukoli podvodu, prodávající zavedl postup ověřování objednávky, aby zajistil, že žádná osoba nepoužije bankovní údaje třetí strany bez jejího souhlasu. V této souvislosti může být kupující požádán o zaslání kopie dokladu totožnosti a dokladu o adrese e-mailem. Objednávka bude potvrzena až po obdržení a ověření těchto dílů prodávajícím.
Platby provedené kupujícím budou považovány za konečné až po skutečném inkasu dlužných částek prodávajícím.
Článek 11 – Dostupnost produktů – Úhrada – Usnesení
S výjimkou případů vyšší moci nebo období, kdy je internetový obchod uzavřen, což bude jasně uvedeno na domovské stránce webu, budou dodací lhůty do vyprodání zásob takové, jaké jsou uvedeny níže. Dodací lhůty běží od data registrace objednávky, jak je uvedeno v e-mailu s potvrzením objednávky.
Dodací lhůty se liší v závislosti na geografické poloze kupujícího :
-
Metropolitní Francie : Doručení do 24 až 72 hodin, ode dne následujícího po potvrzení objednávky.
-
Evropská unie : Dodání do 2 až 5 pracovních dnů v závislosti na zemi.
-
Mimo EU : Dodání do 6 až 12 pracovních dnů v závislosti na místě kupujícího.
V případě nedodržení dohodnutého termínu nebo termínu dodání musí kupující před řešením smlouvy dát prodávajícímu pokyn k provedení jejího plnění v přiměřené dodatečné lhůtě. Nedojde-li k vyřízení v této nové lhůtě, může kupující smlouvu svobodně ukončit.
Tyto formality musí kupující vyřídit doporučeným dopisem s dodejkou nebo jiným zápisem na trvanlivý nosič.
Smlouva bude považována za ukončenou okamžikem, kdy prodávající obdrží dopis nebo písemnou zprávu informující o tomto usnesení, pokud odborník mezitím nevyhověl.
Kupující však může smlouvu okamžitě vypovědět, pokud pro něj datum nebo čas dodání představuje podstatnou podmínku smlouvy.
V tomto případě je prodávající v případě ukončení smlouvy povinen vrátit kupujícímu všechny zaplacené částky, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byla smlouva ukončena.
V souladu s článkem L. 242-4 spotřebitelského zákoníku, pokud profesionál nevrátil částky zaplacené spotřebitelem, tyto se automaticky zvyšují :
-
Zákonná úroková sazba, dojde-li k vrácení nejpozději do 10 dnů po uplynutí výše uvedené 14denní lhůty ;
-
5 %, pokud je zpoždění mezi 10 a 20 dny ;
-
10 %, pokud je zpoždění mezi 20 a 30 dny ;
-
20 %, pokud je zpoždění mezi 30 a 60 dny ;
-
O 50 % mezi 60 a 90 dny ;
-
A pět bodů navíc za každý nový měsíc prodlení do výše ceny produktu, poté zákonné úrokové sazby ;
V případě, že objednaný produkt nebude dostupný, bude kupující co nejdříve informován a bude mít možnost svou objednávku zrušit. Kupující si pak bude moci vybrat ze dvou možností :
-
Požadujte vrácení zaplacených částek nejpozději do 10 dnů od jejich zaplacení.
-
Požádejte o výměnu produktu.
Článek 12 – Dodací podmínky
Dodání je definováno jako převod fyzického vlastnictví nebo kontroly nad zbožím na spotřebitele. Dochází k němu až po potvrzení platby bankovní organizací prodávajícího.
Objednané produkty budou doručeny následujícími způsoby: Zákazníkem zvoleným přepravcem.
Produkty budou doručeny na adresu uvedenou kupujícím při objednávce. Kupující odpovídá za správnost své adresy. Pokud je balík vrácen z důvodu nesprávné nebo neúplné dodací adresy, náklady na opětovné odeslání nese kupující.
Kupující si může na svou žádost nechat zaslat fakturu na fakturační adresu, nikoli na doručovací adresu, a to potvrzením možnosti uvedené k tomuto účelu na objednávkovém formuláři.
V případě nepřítomnosti kupujícího v den doručení zanechá doručovatel ve schránce vizitku, která umožní vyzvednutí balíku na místě a v uvedené době.
Pokud je při dodání poškozen, roztržen nebo otevřen původní obal, musí kupující následně zkontrolovat stav zboží. Pokud byly poškozeny, musí kupující zásilku odmítnout a na dodací list poznamenat výhradu (balíček odmítnut z důvodu otevření nebo poškození).
Kupující musí na dodacím listu a ve formě vlastnoručně psané výhrady s podpisem uvést jakoukoli anomálii dodávky (poškození, chybějící výrobek oproti dodacímu listu, poškozený obal, rozbité výrobky atd.).
Toto ověření se považuje za provedené podpisem dodacího listu kupujícím nebo jím pověřenou osobou.
Kupující pak musí potvrdit tyto výhrady dopravci doporučenou poštou nejpozději do dvou pracovních dnů po obdržení položky (položky) a zaslat kopii tohoto dopisu faxem nebo jednoduchou poštou prodávajícímu na adresu uvedenou v právních upozorněních na stránce.
Pokud je nutné produkty vrátit prodejci, musí být prodávajícímu podána žádost o vrácení do 14 dnů od doručení. Po tomto termínu nebudou akceptovány žádné reklamace. Vrácené produkty musí být v původním stavu (nepoškozený obal, příslušenství, návod atd.).
Článek 13 – Chyby doručení
Kupující musí reklamovat chybu dodání a/nebo nesoulad výrobků v povaze nebo kvalitě ve vztahu k informacím uvedeným v objednávkovém formuláři ve stejný den doručení nebo nejpozději první pracovní den po něm. Jakákoli reklamace podaná po tomto termínu bude zamítnuta.
Reklamaci lze uplatnit dle volby kupujícího :
-
Telefonní číslo : 05 58 70 25 05 ;
-
E-mailová adresa : contact@radlineboards.com.
Na jakoukoli reklamaci uplatněnou mimo výše uvedená pravidla a lhůty nemůže být brán zřetel a zbavuje prodávajícího jakékoli odpovědnosti vůči kupujícímu.
Po obdržení reklamace prodávající přidělí příslušnému produktu (produktům) výměnné číslo a toto číslo sdělí kupujícímu e-mailem. Výměna produktu může proběhnout až po přidělení čísla výměny.
V případě chyby dodávky nebo výměny musí být jakýkoli produkt, který má být vyměněn nebo vrácena částka, vrácen prodejci jako celek a v původním obalu pomocí aplikace pro vrácení balíku, což zjednoduší proces vrácení na následující adresu: 114 rue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR
Náklady na vrácení v tomto případě nese prodávající.
Článek 14 – Převod rizik
Vlastnické právo k produktům přechází na kupujícího, jakmile se strany dohodnou na předmětu a ceně. V důsledku toho převod vlastnictví, jakož i rizika ztráty a znehodnocení produktů, provádí kupující po přijetí objednávkového formuláře prodávajícím.
Za dodání, které je svěřeno přepravci, odpovídá prodávající dle volby kupujícího. Ten pak musí dopravci uvést doručovací adresu.
Dodání se považuje za uskutečněné předáním produktů objednaných prodávajícím přepravci.
Za těchto podmínek nebude moci kupující v případě nedodání přepravovaných produktů uplatnit vůči prodávajícímu žádný záruční nárok.
Článek 15 – Záruka na výrobek
15.1 - Zákonná záruka shody a zákonná záruka skrytých vad
SDG DISTRIBUTION se sídlem : 114 Avenue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR zaručuje soulad zboží se smlouvou, přičemž kupujícímu umožňuje uplatnit zákonnou záruku shody stanovenou v článcích L. 217-4 a násl. spotřebitelského zákoníku, nebo záruku za vady prodávané věci ve smyslu čl.1641 a násl.
V případě uplatnění zákonné záruky shody se stanoví, že :
-
Kupující má na jednání lhůtu 2 roky od dodání zboží ;
-
Kupující si může vybrat mezi opravou nebo výměnou zboží při dodržení nákladových podmínek uvedených v čl. L. 217-17 spotřebitelského zákoníku ;
-
Kupující je osvobozen od povinnosti prokázat existenci rozporu se smlouvou zboží po dobu 6 měsíců od dodání.
Kromě toho se připomíná, že :
-
Tato lhůta se od 18. 3. 2016 prodlužuje na 24 měsíců s výjimkou použitého zboží ;
-
Zákonná záruka shody platí nezávisle na níže popsané obchodní záruce ;
-
Kupující může uplatnit i záruku na skryté vady prodávané věci ve smyslu § 1641 občanského zákoníku. V tomto případě si může vybrat mezi zrušením prodeje nebo snížením ceny v souladu s § 1644 občanského zákoníku.
15.2 - Obchodní záruka
Na prodávané výrobky se rovněž vztahuje obchodní záruka, která zajišťuje jejich shodu a nabízí náhradu kupní ceny, výměnu nebo opravu zboží.
Tato záruka se nevztahuje na vady způsobené abnormálním nebo chybným používáním, ani na vady způsobené příčinami, které nesouvisejí s vlastními vlastnostmi produktů.
Výše uvedená ustanovení nevylučují uplatnění zákonné záruky shody dle čl. L. 217-4 občanského zákoníku a záruky za vady prodávané věci dle § 1641 a násl.
Kupující bere na vědomí, že prodávající není výrobcem všech prezentovaných výrobků ve smyslu zákona č. 98-389 ze dne 19. května 1998 o odpovědnosti za vady výrobků.
Článek 16 – Právo na odstoupení od smlouvy
Před uzavřením smlouvy musí profesionální prodejce informovat kupujícího o postupech pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.
Toto právo na odstoupení od smlouvy je vyloučeno pro :
-
smlouvy o poskytování služeb, jejichž plnění začalo se souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy ;
-
Smlouvy na zboží nebo služby, jejichž cena závisí na sazbách finančního trhu ;
-
Smlouvy na zboží vyrobené na žádost kupujícího nebo jasně personalizované ;
-
Smlouvy na zboží, které ze své podstaty nelze vrátit nebo se může rychle zhoršit nebo zaniknout; videokazety, CD, DVD, pokud je kupující otevřel ;
-
Tisk (noviny, periodika nebo časopisy).
V souladu s ustanoveními Spotřebitelského zákoníku má kupující lhůtu 14 pracovních dnů od data doručení své objednávky na to, aby vrátil zboží, které mu nevyhovovalo, a požádal o výměnu nebo vrácení peněz bez sankcí, s výjimkou nákladů na vrácení, které zůstávají v odpovědnosti kupujícího.
Produkty musí být vráceny v původním obalu a v bezvadném stavu do 14 dnů od oznámení rozhodnutí kupujícího o odstoupení prodávajícímu.
Vrácení musí být provedeno v původním stavu a kompletní (obal, příslušenství, návod atd.), aby bylo možné je znovu uvést na trh v novém stavu, spolu s nákupní fakturou.
Poškozené, znečištěné nebo nekompletní produkty nebudou vráceny.
Právo na odstoupení od smlouvy musí být uplatněno prostřednictvím platformy Coliback. Kupující musí zaregistrovat svou žádost o vrácení zboží na platformě Coliback, kde si bude moci vygenerovat štítek pro vrácení zboží a postupovat podle pokynů pro vrácení zboží.
Pokud je právo na odstoupení od smlouvy uplatněno ve výše uvedené lhůtě, bude vrácena cena zakoupeného produktu (produktů) a náklady na dodání.
Náklady na vrácení nese kupující.
Výměna (v závislosti na dostupnosti) nebo vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od přijetí výrobků vrácených kupujícím prodávajícím prostřednictvím služby Coliback a za výše uvedených podmínek.
Článek 17 – Vyšší moc
Jakékoli okolnosti, které strany nemohou ovlivnit a které brání normálnímu plnění jejich závazků, jsou považovány za příčiny osvobození a mají za následek pozastavení závazků stran.
Strana, která se odvolává na případ vyšší moci, musí neprodleně informovat druhou stranu o vzniku události i o jejím zmizení.
Za vyšší moc budou považovány všechny neodolatelné skutečnosti nebo okolnosti, mimo strany stran, nepředvídatelné, nevyhnutelné, nezávislé na vůli stran a kterým se nelze vyhnout přes veškerou rozumně možnou snahu. Výslovně se za případy vyšší moci kromě těch, které se obvykle zabývají judikaturou francouzských soudů a tribunálů, považují následující případy :
-
Blokování dopravních prostředků nebo zásob ;
-
Zemětřesení ;
-
Požáry ;
-
Bouře ;
-
Povodně ;
-
Blesk ;
-
Uzavření telekomunikačních sítí nebo potíže specifické pro telekomunikační sítě mimo zákazníky.
Strany se sejdou, aby prozkoumaly dopad události a dohodly se na podmínkách, za kterých bude plnění smlouvy obnoveno. Trvá-li událost vyšší moci déle než tři měsíce, může poškozený tyto všeobecné podmínky vypovědět.
Článek 18 – Duševní vlastnictví
Obsah webových stránek (technické dokumenty, nákresy, fotografie, obrázky, loga, texty, videa, grafika atd.) zůstává výhradním vlastnictvím prodávajícího, který je výhradním vlastníkem práv duševního vlastnictví vztahujících se k tomuto obsahu, včetně mimo jiné autorských práv, práv k ochranným známkám, práv k databázím, jakož i práv k návrhům a modelům.
Kupující se zavazují, že nebudou využívat obsah těchto stránek pro komerční ani nekomerční účely.
Jakákoli reprodukce, úplná nebo částečná, je přísně zakázána a může představovat trestný čin padělání.
Článek 19 – Informační technologie a svobody
Osobní údaje poskytnuté kupujícím jsou nezbytné pro vyřízení jeho objednávky a vyhotovení faktur.
Tyto údaje mohou být předány partnerům prodávajícího, kteří se podílejí na realizaci, zpracování, správě a platbě objednávek.
Zpracování informací shromážděných na webu radline-boards.com bylo oznámeno CNIL.
Kupující má právo na přístup, úpravu, opravu, námitku, přenositelnost, omezení a výmaz informací, které se ho týkají. Toto právo lze uplatnit podle podmínek definovaných na webu radline-boards.com.
Článek 20 – Částečné zrušení platnosti
Pokud bude jedno nebo více ustanovení těchto všeobecných podmínek považováno za neplatné nebo za neplatné na základě zákona, nařízení nebo pravomocného rozhodnutí příslušného soudu, zůstávají ostatní ustanovení platná a použitelná.
Článek 21 – Vzdání se práva
Skutečnost, že jedna ze stran nevyužije porušení některé z povinností těchto všeobecných podmínek druhou stranou, nelze vykládat jako vzdání se předmětné povinnosti do budoucna.
Článek 22 – Název
V případě obtíží s výkladem mezi některým z názvů uvedených v záhlaví doložek a kteroukoli z doložek samotných, budou názvy považovány za neexistující.
Článek 23 – Jazyk smlouvy
Tyto všeobecné podmínky prodeje jsou napsány ve francouzštině. V případě, že budou přeloženy do jednoho nebo více cizích jazyků, bude v případě sporu závazný pouze francouzský text.
Článek 24 – Mediace
Kupující se může v případě sporu uchýlit ke klasické mediaci, zejména ke Spotřebitelské mediační komisi nebo ke stávajícím odvětvovým mediačním orgánům, nebo k jakémukoli alternativnímu způsobu řešení sporu (např. smírčí řízení).
Článek 25 – Rozhodné právo
Tyto všeobecné podmínky podléhají francouzskému právu, s výjimkou ustanovení Vídeňské úmluvy. Toto pravidlo platí jak pro hmotněprávní, tak pro formální pravidla. V případě sporu nebo stížnosti musí kupující nejprve kontaktovat prodávajícího a pokusit se najít smírné řešení.