Všeobecné podmínky prodeje
Značka RADLINE je majetkem společnosti SDG Distribution, zjednodušené akciové společnosti se základním kapitálem 37 000 eur, se sídlem na adrese 114 rue des Vanniers, 40150 Soorts-Hossegor, Francie, zapsané v obchodním rejstříku Dax pod číslem B 500 510 961, s intrakomunitárním DIČ FR55500510961, telefonní číslo: +33 5 58 70 25 35.
SDG Distribution je společnost specializující se na prodej sportovního vybavení pro jízdu na prkně a venkovní aktivity.
Na webových stránkách jsou nabízeny k prodeji produkty prodávané společností SDG Distribution („Produkty RADLINE skateboards“).
ČLÁNEK 1 – ROZSAH PŮSOBNOSTI
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují bez omezení nebo výhrad na všechny produkty nabízené k prodeji na webových stránkách http://www.radline-boards.com/. Proto platí, že objednáním na webových stránkách fyzická nebo právnická osoba (dále jen „Zákazník“) plně a bez výhrad přijímá tyto VOP.
VOP zůstávají v platnosti, dokud nebude zveřejněna jejich nová verze. Z tohoto důvodu je zákazník povinen před potvrzením jakékoli objednávky VOP prostudovat a schválit.
SDG Distribution si vyhrazuje právo kdykoliv upravit nebo změnit VOP. V případě změny se na každou objednávku použijí VOP platné v době jejího zadání.
ČLÁNEK 2 – ZÁKAZNICKÝ ÚČET
Založení zákaznického účtu a používání webových stránek je zdarma (s výjimkou případných nákladů na připojení, jejichž cena závisí na poskytovateli elektronických komunikací) a bez povinnosti nákupu. Pouze nákup produktů podléhá platbě ze strany zákazníka.
Přístup na webové stránky je zákazníkům povolen pouze pro jejich osobní potřebu. Při používání webových stránek zákazník prohlašuje, že jedná jako soukromá osoba.
Kromě přijetí VOP je nákup na webových stránkách podmíněn založením zákaznického účtu. Zákazník je povinen poskytnout údaje nezbytné k jeho identifikaci. Při zakládání účtu a při každé objednávce se zákazník zavazuje poskytovat pouze správné, úplné a pravdivé informace odpovídající jeho identitě. Zákazník je povinen tyto údaje aktualizovat a nese plnou odpovědnost za chyby v objednávce nebo doručení způsobené nesprávnými údaji.
Pro nákup na webových stránkách musí zákazník použít přihlašovací jméno a heslo vytvořené při zakládání účtu. Zákazník se zavazuje tyto údaje uchovávat v tajnosti a neposkytovat je žádné třetí osobě. Zákazník nese plnou odpovědnost za přístup k jeho účtu prostřednictvím jeho přihlašovacích údajů, pokud neprokáže, že došlo k podvodnému použití, které mu nelze přičíst.
V případě ztráty, odcizení nebo podvodného použití jeho přihlašovacího jména a/nebo hesla se zákazník zavazuje neprodleně informovat zákaznický servis SDG Distribution prostřednictvím kontaktního formuláře na adrese: http://www.radline-boards.com/.
ČLÁNEK 3 – DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ
Webové stránky, jejich obsah a všechny jejich součásti jsou díla, ke kterým má společnost SDG Distribution veškerá práva duševního vlastnictví a/nebo užívací práva, zejména práva autorská, práva k databázím, práva k ochranným známkám a práva k designům.
Webové stránky, stejně jako software, databáze, texty, informace, analýzy, obrázky, fotografie, grafika, loga, zvuky nebo jakákoli jiná data přítomná na webových stránkách, zůstávají výhradním majetkem společnosti SDG Distribution nebo, pokud je to relevantní, jejich příslušných vlastníků, se kterými má SDG Distribution uzavřené dohody o užívání.
Zákazník má právo prohlížet si data a informace na webových stránkách online a smí je pro své výhradně soukromé účely vytisknout nebo uložit pro potřeby nákupu či plánování nákupu.
Jakékoli jiné využití webových stránek, zejména pro komerční účely, je zákazníkovi zakázáno. Zákazník se zejména zavazuje nereprodukovat a/nebo nezobrazovat jejich obsah pro jiné než soukromé účely, neprodávat, nerozšiřovat, nevysílat, nepřekládat, neupravovat, nešířit a nekomunikovat žádné prvky, informace nebo data z webových stránek v jakékoli formě.
Dále se zákazník zavazuje, že na webové stránky žádným způsobem nezavede data, která by mohla změnit nebo poškodit jejich obsah nebo vzhled. Jakýkoli hypertextový odkaz na webové stránky musí být předem výslovně schválen společností SDG Distribution. Kromě toho musí být každý hypertextový odkaz, i když byl výslovně schválen, na žádost SDG Distribution odstraněn.
ČLÁNEK 4 – CENY
Pro dodávky produktů RADLINE na území pevninské Evropské unie jsou ceny uvedené na webových stránkách standardně vyjádřeny v eurech a zahrnují všechny daně (TTC).
Pro dodávky mimo území pevninské Evropské unie jsou ceny standardně vyjádřeny v eurech a bez případných daní. Zákazník se zavazuje uhradit všechny případné daně, které mohou být požadovány zemí dodání, zejména daň z přidané hodnoty a případná cla. Tyto poplatky mohou být požadovány dopravcem. Společnost SDG Distribution nenese odpovědnost, pokud zákazník tyto daně a poplatky neuhradí.
Ceny jsou rozděleny takto:
-
Cena produktů: Tyto ceny může SDG Distribution kdykoli změnit. Nicméně v případě změny bude na objednávku uplatněna cena platná v době jejího zpracování. Ceny uvedené na webových stránkách nezahrnují náklady na dopravu, pokud není uvedeno jinak.
-
Slevové poukázky: Nákupní poukázky, slevy, promo kódy a věrnostní šeky vydané společností SDG Distribution nelze kombinovat a lze je použít pouze na produkty RADLINE.
-
Dopravné: Náklady na dopravu závisí na produktech a způsobu doručení zvoleném zákazníkem z možností nabízených společností SDG Distribution. Tyto náklady jsou uvedeny při výběru způsobu doručení zákazníkem a lze je kdykoli zkontrolovat v sekci „Moje objednávky“ na webových stránkách nebo v obchodních podmínkách.
Celková částka (cena produktů a náklady na dopravu) uvedená v potvrzení objednávky od SDG Distribution představuje celkovou částku, kterou je zákazník povinen uhradit.
ČLÁNEK 5 – OBJEDNÁVKY
Každá objednávka potvrzená zákazníkem představuje neodvolatelné přijetí kupní smlouvy, kterou lze zrušit pouze v mezích stanovených ve všeobecných obchodních podmínkách.
Proces zadání objednávky ve dvou krocích („dvojité kliknutí“) ve spojení s autentizačním postupem představuje potvrzení kupní smlouvy.
SDG Distribution potvrdí přijetí objednávky zasláním e-mailu s potvrzením objednávky zákazníkovi.
Zákazník může informace o své objednávce zkontrolovat v sekci „Moje objednávky“ ve svém uživatelském účtu. SDG Distribution si vyhrazuje právo zrušit jakoukoli objednávku zákazníka, se kterým by existoval spor.
Informace poskytnuté zákazníkem při zadání objednávky jsou závazné: v případě chyby v těchto informacích, zejména v e-mailové adrese nebo kontaktních údajích příjemce, nenese SDG Distribution odpovědnost za nemožnost doručení produktu. Každá dodávka na adresu uvedenou zákazníkem bude považována za řádně provedenou.
V případě opětovného odeslání z důvodu nedostatečných informací nebo chyby zákazníka budou náklady na opětovné doručení účtovány zákazníkovi.
V případě nedostupnosti produktu RADLINE bude zákazník informován e-mailem a objednávka daného konkrétního produktu bude automaticky zrušena. Zbytek objednávky zůstává platný a závazný. Pokud byla částka za nedostupný produkt již odečtena z účtu zákazníka, bude vrácena. Jinak částka za nedostupný produkt nebude účtována.
ČLÁNEK 6 – PLATBA CENY
6.1 – Způsoby platby
Platba je provedena zákazníkem online během objednávky. Pro všechny produkty lze platbu provést:
- platební kartou online (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact),
- ve splátkách prostřednictvím systému 3x 4x Oney (viz článek 14),
- prostřednictvím služby PayPal.
U každé objednávky je platba inkasována společností SDG Distribution: při potvrzení objednávky za cenu objednaných produktů a náklady na dopravu.
Objednávka potvrzená zákazníkem bude považována za platnou až po přijetí platby společností SDG Distribution.
V případě, že by byla odpovědnost SDG Distribution vyžadována za škody související s chybami ve stržených částkách, může se SDG Distribution zprostit celé nebo části své odpovědnosti, pokud prokáže, že chyba je způsobena buď zákazníkem, nepředvídatelnou a nepřekonatelnou událostí třetí strany, nebo vyšší mocí.
6.2 - Zabezpečení plateb
Platby prováděné na webových stránkách jsou zcela zabezpečené. Bankovní údaje zákazníka (číslo platební karty a datum její platnosti) nejsou nikdy předávány.
Díky technickým vlastnostem šifrovacího softwaru používaného na webových stránkách nemohou být bankovní údaje zákazníka zachyceny třetími stranami. Poskytnutím svých bankovních údajů zákazník předem a bezpodmínečně souhlasí s tím, že společnost SDG Distribution provede zabezpečenou transakci. Zákazník tímto rovněž předem pověřuje svou banku, aby odečetla částku z jeho účtu na základě výpisů předložených společností SDG Distribution, a to i bez faktur podepsaných držitelem karty. Povolení k odečtu z účtu zákazníka je vždy poskytnuto na částku odpovídající ceně produktů uvedené ve fakturaci společnosti SDG Distribution.
6.3 - Ochrana proti podvodům
SDG Distribution provádí kontrolu některých objednávek a může po zákazníkovi požadovat všechny potřebné doklady k jejich uvolnění.
ČLÁNEK 7 – DORUČENÍ
7.1 - Lhůty a způsoby doručení
Po potvrzení objednávky budou objednané produkty předány dopravci zvolenému zákazníkem, a to za předpokladu jejich dostupnosti, pokud není uvedeno jinak, do maximální lhůty dvaceti čtyř (24) pracovních hodin.
Zákazník bude informován e-mailem o každém předání produktů dopravci. U produktů SDG Distribution je průběh doručení možné sledovat v zákaznickém účtu.
Pokud zákazník požaduje doručení na více adres, musí zadat samostatné objednávky. Náklady na doručení budou účtovány za každou objednávku zvlášť.
Pro doručení ve Francii se dopravce zavazuje doručit objednávku na adresu uvedenou zákazníkem ve lhůtě mezi dvaceti čtyřmi (24) a sedmdesáti dvěma (72) pracovními hodinami. V případě nepřítomnosti zákazníka bude obvykle zanecháno oznámení ve schránce, zasláno e-mailem nebo SMS, podle zvoleného dopravce.
V případě zpoždění doručení nad rámec dohodnuté lhůty je zákazník povinen kontaktovat zákaznickou podporu RADLINE prostřednictvím svého zákaznického účtu, e-mailem nebo telefonicky, aby požádal o doručení ve stanovené dodatečné lhůtě.
Pokud nebude doručení provedeno ani po uplynutí této dodatečné lhůty, může zákazník požádat o zrušení objednávky. Žádost lze podat prostřednictvím zákaznického účtu, e-mailem nebo telefonicky. Objednávka bude považována za zrušenou po obdržení této žádosti a zákazníkovi budou do 14 dnů vráceny všechny zaplacené částky.
Tým RADLINE se snaží odesílat všechny objednávky ve stejný den nebo následující pracovní ráno. Společnost nenese odpovědnost za nedodání nebo zpoždění způsobené dopravcem.
7.2 - Převzetí
Při doručení je zákazník povinen podepsat dodací list, který slouží jako důkaz o převzetí objednávky. Doručení probíhá na prahu obchodu, v přízemí budovy nebo na recepci obytných či jiných prostor.
Osoba přebírající zásilku je povinna uvést na dodacím listu podrobné a přesné poznámky o případných nedostatcích.
V případě viditelných vad má zákazník právo na vrácení zboží podle níže uvedených podmínek.
Při jakékoli nesrovnalosti je zákazník povinen co nejdříve informovat zákaznický servis RADLINE. Zákazník má stále právo žádat uplatnění zákonných záruk.
7.3 - Vrácení a výměna zboží z důvodu neshody nebo vadnosti
Zákazník má právo na zákonné záruky shody a skrytých vad v souladu s platnými právními předpisy, uvedenými v článku Odpovědnosti – Záruky.
Pokud zákazník odmítne zásilku z důvodu chyby v obsahu, neshody nebo vadnosti objednaných produktů, musí okamžitě kontaktovat zákaznický servis RADLINE telefonicky nebo e-mailem, aby se dohodl na postupu vrácení, příjemci a adrese vrácení.
Zákazník je upozorněn, že místa určená pro odběr zásilek („Point Relais“) slouží výhradně k vyzvednutí objednaného zboží. Není povoleno vracet zboží prostřednictvím „Point Relais“ bez výslovného souhlasu společnosti SDG Distribution. Pokud zákazník tuto proceduru nerespektuje a pokusí se vrátit zboží na „Point Relais“ bez předchozího souhlasu, je „Point Relais“ oprávněno vrácení odmítnout.
Každý produkt musí být vrácen nepoškozený, s příslušenstvím a návody, v původním obalu.
Zákazník má zákonné právo požadovat vrácení peněz nebo náhradu podle článku L.217-10 francouzského spotřebitelského zákoníku. Spotřebitel má na uplatnění práva 2 roky od převzetí zboží.
Spotřebitel si může vybrat mezi opravou nebo výměnou zboží. Podle článku L217-9 může prodávající zvolit jinou možnost, pokud by zákazníkem požadovaná oprava způsobila zjevně nepřiměřené náklady.
Během 6 měsíců od dodání není zákazník povinen dokazovat existenci vady. Od 18. března 2016 je tato lhůta prodloužena na 24 měsíců.
Zákonná záruka shody platí nezávisle na jakékoli komerční záruce, která může být sjednána.
Spotřebitel se může rozhodnout uplatnit záruku na skryté vady podle článku 1644 francouzského občanského zákoníku. V takovém případě může požadovat zrušení smlouvy nebo snížení kupní ceny.
ČLÁNEK 8 – PŘEVOD VLASTNICTVÍ – PŘEVOD RIZIK
Převod vlastnictví produktů na zákazníka se uskuteční až v okamžiku jejich doručení.
ČLÁNEK 9 – PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
9.1 V souladu s článkem L.221-18 francouzského spotřebitelského zákoníku má zákazník právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti (14) dnů od data převzetí objednávky, a to bez nutnosti uvádět důvod nebo platit jiné náklady, než ty, které jsou uvedeny v článcích L. 221-23 až L. 221-25.
9.2 Právo na odstoupení od smlouvy je nutné uplatnit u společnosti SDG Distribution pro produkty RADLINE.
Pro zajištění řádného zpracování žádosti se doporučuje, aby zákazník informoval SDG Distribution včas a dodržel stanovený postup vrácení. K získání informací o postupu vrácení je třeba kontaktovat zákaznickou podporu RADLINE e-mailem nebo telefonicky.
9.3 Produkt musí být vrácen poštou, nejlépe s potvrzením o převzetí, na adresu uvedenou ve formuláři pro odstoupení od smlouvy, který je připojen k obchodním podmínkám.
Produkt musí být odeslán na tuto adresu do čtrnácti (14) dnů od odeslání žádosti o odstoupení. Náklady na vrácení nese výhradně zákazník. SDG Distribution nenese odpovědnost za ztracené vrácené zásilky.
9.4 Produkt musí být vrácen v perfektním stavu vhodném pro další prodej, bez známek použití, nesmontovaný, s příslušenstvím, návody a v původním obalu. Dodržení těchto podmínek bude zkontrolováno a potvrzeno při přijetí vráceného produktu.
9.5 SDG Distribution provede vrácení částky zaplacené zákazníkem bez dalších poplatků, s výjimkou nákladů na vrácení.
- V případě vrácení všech produktů SDG Distribution bude vrácená částka zahrnovat cenu vrácených produktů a náklady na dopravu (dodání k zákazníkovi).
- V případě částečného vrácení objednávky bude vrácená částka zahrnovat pouze cenu vrácených produktů, nikoli náklady na dopravu (dodání k zákazníkovi).
Vrácení částky bude provedeno nejpozději do čtrnácti (14) dnů. Nicméně může být odloženo až do okamžiku, kdy SDG Distribution obdrží vrácené zboží, nebo do přijetí dokladu o odeslání vráceného produktu.
9.6 Pokud zákazník uplatní právo na odstoupení od smlouvy a cena objednávky byla částečně nebo zcela hrazena úvěrem poskytnutým zákazníkovi, smlouva o úvěru je zrušena bez jakýchkoli sankcí.
ČLÁNEK 10 – ODPOVĚDNOST – ZÁRUKA
10.1 SDG Distribution nese vůči zákazníkovi odpovědnost za prodané produkty v souladu s platnou legislativou.
10.2 SDG Distribution nenese odpovědnost za drobné odchylky, které by mohly přetrvávat navzdory veškeré péči věnované prezentaci produktů.
10.3 V případě nesouladu má zákazník právo zvolit mezi opravou a výměnou produktu. Jak stanovuje článek L217-9 francouzského spotřebitelského zákoníku, prodávající si však může zvolit jiný způsob řešení, pokud by zákazníkem požadovaný způsob vedl k nepřiměřeně vysokým nákladům ve srovnání s druhou možností. Pokud není možné produkt opravit ani vyměnit, zákazník může zboží vrátit a požadovat vrácení peněz, nebo si produkt ponechat a požadovat snížení ceny v souladu s článkem L.217-10. Zákonná záruka shody platí nezávisle na případné obchodní záruce poskytnuté prodávajícím nebo výrobcem. Spotřebitel má právo jednat do 2 let od převzetí zboží v případě nesouladu.
10.4 V případě skrytých vad odpovídá SDG Distribution za vady, které činí produkt nevhodným pro jeho zamýšlené použití, nebo které toto použití významně omezují natolik, že by si zákazník produkt nekoupil, nebo by za něj zaplatil nižší cenu, kdyby o vadách věděl. V takovém případě si zákazník může zvolit, zda produkt vrátí a požádá o vrácení celé částky, nebo si produkt ponechá a požádá o částečné vrácení ceny. Zákazník má právo uplatnit tuto záruku do 2 let od zjištění vady.
10.5 SDG Distribution nenese odpovědnost za nedodržení právních a regulačních požadavků platných v jiné zemi, než je Francie. Zákazník je plně odpovědný za výběr produktů, jejich skladování a způsob použití.
10.6 Pokud není výrobce produktu identifikovatelný, SDG Distribution nenese odpovědnost za jakékoli škody, ať už materiální, nemateriální nebo tělesné, které by mohly vzniknout v důsledku nesprávného fungování nebo nevhodného použití prodávaných produktů. To platí i pro případné změny produktů provedené výrobci. Produkt, který byl změněn a/nebo použit v extrémních podmínkách, nebude kryt odpovědností SDG Distribution a nebude nahrazen.
ČLÁNEK 11 – DŮVĚRNOST – OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Tyto Všeobecné podmínky užívání (CGU) podléhají ustanovením evropského nařízení 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, stejně jako ustanovením zákona č. 78-17 ze dne 6. ledna 1978 o informačních systémech, souborech a svobodách a jakékoli jiné platné právní úpravy, která jej doplňuje nebo nahrazuje.
Osobní údaje a informace týkající se zákazníka jsou nezbytné pro správu jeho objednávek a obchodní vztahy mezi společností SDG Distribution a zákazníkem. Mezi tyto údaje patří například: jméno, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, informace o platební kartě, IP adresa. Bez těchto informací nemůže SDG Distribution poskytovat své služby. Tyto informace mohou být předány společnostem, které se podílejí na těchto vztazích, jako jsou ty, které zajišťují plnění služeb a objednávek, jejich správu, zpracování a platby. Toto zpracování dat bylo nahlášeno u Národní komise pro informační technologie a svobody (CNIL) pod číslem: 1390007.
Tyto informace a údaje jsou uchovávány z bezpečnostních důvodů a za účelem splnění právních a regulačních povinností. Mohou být použity společností SDG Distribution k zasílání propagačních nabídek zákazníkovi, pro statistické účely, boj proti podvodům, pro legitimní zájem obchodního rozvoje, technické zlepšení svých systémů a pro lepší znalost svých zákazníků. V neposlední řadě mohou být použity k personalizaci služeb, zejména prostřednictvím reklam, a to s výslovným souhlasem zákazníka. Na základě volby, kterou zákazník vyjádří při vytváření nebo konzultaci svého účtu, může zákazník obdržet nabídky od společnosti SDG Distribution.
Zákazník má možnost kdykoli se odhlásit z odběru newsletterů společnosti RADLINE kliknutím na odkaz, který je součástí každého e-mailu. Zákazník má také možnost zapsat se na seznam odpůrců telefonického marketingu. Informace o tomto mechanismu jsou k dispozici na webu: http://www.bloctel.gouv.fr/.
Zákazník může konzultovat a upravovat své osobní údaje ve svém zákaznickém prostoru.
Zákazník má právo na přístup, úpravu, námitku, přenositelnost, omezení a výmaz svých osobních údajů, stejně jako právo určit pokyny týkající se osudu jeho osobních údajů po smrti. Tyto žádosti může zaslat poštou na adresu SDG Distribution a doložit svou totožnost:
RADLINE – Zákaznický servis
114 rue des Vanniers
40150 Soorts-Hossegor - Francie
Nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.
Zákazník má rovněž právo podat stížnost u dozorového úřadu.
ČLÁNEK 12 – KONTAKTNÍ ÚDAJE SPOLEČNOSTI
SDG Distribution
114 rue des Vannier
40150 Soort-Hossegor, Francie (metropolitní část)
ČLÁNEK 13 – SPORY A PLATNÉ PRÁVO – ŘEŠENÍ REKLAMACÍ – MEDIACE
Veškeré nákupy uskutečněné prostřednictvím webu podléhají francouzskému právu.
Jakékoli reklamace lze zaslat prostřednictvím kontaktních formulářů dostupných v záložce „Kontakt“ a zákazník obdrží odpověď v co nejkratší době.
V případě obtíží s uplatňováním Všeobecných obchodních podmínek (CGV) má zákazník možnost, před zahájením jakéhokoliv mediačního či soudního řízení, hledat smírné řešení, zejména za pomoci profesní asociace daného odvětví, asociace na ochranu spotřebitelů, evropské služby pro online řešení sporů (https://ec.europa.eu/consumers/odr) nebo jakéhokoli poradce dle svého výběru. Pokud smírné řešení nebude dosaženo, může zákazník bezplatně kontaktovat mediátora CM2C (Centre de la Médiation de la Consommation de Conciliateurs de justice) na adrese 14, rue Saint Jean – 75017 Paříž, nebo navštívit web https://cm2c.net/.
Obecně platí (s výhradou rozhodnutí soudů), že respektování ustanovení CGV týkajících se smluvní záruky předpokládá, že zákazník splní své finanční závazky vůči společnosti SDG Distribution.
Jakýkoli spor, který nelze vyřešit smírnou cestou, bude řešen před soudy podle místa, kde měl zákazník bydliště v době uzavření smlouvy nebo kde nastala škodná událost.
ČLÁNEK 14 – PODMÍNKY PLATBY VE 3 NEBO 4 SPLÁTKÁCH S ONEY BANK
Oney ve Franci
Platba za vaši objednávku ve 3 nebo 4 splátkách bez poplatků kartou od 80 € do 6 000 € s Oney Bank.
Náš partner, Oney Bank, vám nabízí finanční řešení nazvané 3x 4x Oney, které umožňuje platit za nákupy od 80 € do 6 000 € ve 3 nebo 4 splátkách bez poplatků prostřednictvím vaší platební karty.
Podmínky: Tato nabídka je vyhrazena pro soukromé osoby (fyzické osoby starší 18 let) s trvalým bydlištěm ve Francii, které jsou držiteli platební karty Visa nebo MasterCard s platností přesahující dobu zvoleného financování. Karty s okamžitou autorizací, jako jsou karty typu Electron, Maestro, Nickel apod., stejně jako e-karty, karty Indigo a American Express nejsou akceptovány.
Postup přihlášení: Po dokončení objednávky stačí kliknout na tlačítko „platba ve 3x 4x Oney platební kartou“.
Budete přesměrováni na webovou stránku 3x 4x Oney našeho partnera, kde se zobrazí podrobný souhrn vaší objednávky a personalizovaná žádost o financování, kterou musíte potvrdit.
Zadáte své osobní údaje nebo, pokud již máte účet 3x 4x Oney, se přihlásíte pomocí přihlašovacích údajů spojených s vaším účtem 3x 4x Oney. Seznámíte se s všeobecnými podmínkami plateb na splátky, které jsou vám poskytnuty ve formátu PDF, abyste si je mohli přečíst, vytisknout a uložit, než je přijmete. Poté potvrdíte svůj elektronický souhlas zaškrtnutím příslušného políčka.
Berete na vědomí, že „dvojité kliknutí“ spojené s políčkem potvrzení obeznámení s všeobecnými podmínkami představuje souhlas k uzavření smlouvy a tvoří neodvolatelný a bezvýhradný souhlas s všeobecnými podmínkami produktu.
Není-li prokázáno jinak, údaje zaznamenané Oney Bank představují důkaz o všech transakcích mezi vámi a Oney Bank.
Pokud požádáte o financování nabízené Oney Bank, informace související s vaší objednávkou budou předány Oney Bank, která je použije k posouzení vaší žádosti za účelem schválení, správy a vymáhání úvěru.
Oney Bank si vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout vaši žádost o financování 3x 4x Oney. Máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od uzavření úvěrové smlouvy.
Fungování: Platba ve 3 nebo 4 splátkách bez poplatků platební kartou vám umožňuje uhradit objednávku provedenou na našem e-shopu následujícím způsobem:
- povinná záloha, která je odečtena v den potvrzení odeslání vaší objednávky a odpovídá jedné třetině nebo čtvrtině objednávky;
- dvě nebo tři splátky, z nichž každá odpovídá jedné třetině nebo čtvrtině objednávky, jsou odečteny 30 a 60 dní po provedení objednávky v případě tří splátek, a 30, 60 a 90 dní v případě čtyř splátek.
Platba ve 3 splátkách od 80 € až do 6 000 €
Příklad: Při nákupu za 150 € je vyžadována záloha 50 € a poté 2 měsíční splátky po 50 €. Úvěr na 2 měsíce s pevnou roční úrokovou sazbou (TAEG) 0 %. Náklady na financování: 0 €.
Platba ve 4 splátkách od 80 € až do 6 000 €
Příklad: Při nákupu za 400 € je vyžadována záloha 100 € a poté 3 měsíční splátky po 100 €. Úvěr na 3 měsíce s pevnou roční úrokovou sazbou (TAEG) 0 %. Náklady na financování: 0 €.
Oney Bank – SA se základním kapitálem 51 286 585 € – Sídlo: 34 avenue de Flandre 59170 CROIX – RCS Lille Métropole 546 380 197 – číslo Orias: 07 023 261 – www.orias.fr – Kontaktní adresa: CS 60006 – 59 895 Lille Cedex 9 – www.oney.fr
Oney v Belgii
Řešení Oney je nabídka bezúročného úvěru, splatného do dvou měsíců, u níž měsíční poplatky nepřesahují 4,69 EUR (částka podléhá každoroční indexaci podle článku VII.3,§2, 3° Hospodářského zákoníku (dále jen „CDE“), na základě indexu spotřebitelských cen) a na kterou se nevztahují pravidla knihy VII CDE o spotřebitelském úvěru vzhledem k její krátké době trvání a zanedbatelným poplatkům s ní spojeným.
Řešení je určeno pro soukromé osoby a je platné pro všechny nákupy od 100 € do 2 500 €. Máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
Platnost je podmíněna schválením: Oney Bank – Akciová společnost se základním kapitálem 50 741 215 € – 40 avenue de Flandre 59170 CROIX – Zapsaná v obchodním rejstříku v Lille Métropole pod číslem 546 380 197. Oney Bank je autorizována jako úvěrová instituce Úřadem pro obezřetnostní dohled a řešení krizí (ACPR), 61 rue Taitbout 75436 Paris cedex 09, a podléhá jeho kontrole. Seznam autorizovaných úvěrových institucí je k dispozici na webu www.regafi.fr spravovaném ACPR.
Oney Bank působí v Belgii z Francie na základě režimu volného poskytování služeb. Oney Bank v Belgii nevykonává regulovanou činnost vzhledem k povaze nabízených služeb (úvěr osvobozený od aplikace ustanovení knihy VII Hospodářského zákoníku).