Általános Szerződési Feltételek


1. cikk – Teljes

Ezek az általános feltételek a felek kötelezettségeinek összességét fejezik ki. Ebben az értelemben úgy kell tekinteni, hogy a vevő fenntartás nélkül elfogadja azokat, amint a megrendelését érvényesíti.

Ezek az általános értékesítési feltételek minden egyéb feltétel kizárására vonatkoznak, különös tekintettel az üzletekben vagy más forgalmazási és marketingcsatornákon keresztül történő értékesítésre.

Ezek a radline-boards.com weboldalon érhetők el, és adott esetben elsőbbséget élveznek bármely más verzióval vagy bármely más ellentmondó dokumentummal szemben.

Az eladó és a vevő megállapodnak abban, hogy ezek az általános feltételek kizárólag szerződéses kapcsolatukra vonatkoznak. Az eladó fenntartja a jogot, hogy az általános feltételeket időről időre módosítsa. Bármely módosítás a weboldalon való közzétételt követően lép érvénybe.

Abban az esetben, ha ezen általános feltételek valamely rendelkezése hallgat, azt a távértékesítési ágazatban érvényes gyakorlatnak kell tekinteni, amelynek társaságainak székhelye Franciaországban van.

Jelen általános értékesítési feltételek megjelenésük napjától módosításuk vagy kicserélésükig érvényesek.


2. cikk – Tartalom

Jelen általános feltételek célja, hogy meghatározzák a felek jogait és kötelezettségeit az eladó által a vevőnek a radline-boards.com weboldalról kínált áruk online értékesítésével összefüggésben.

Ezek a feltételek a Franciaországban és az Európai Unió országaiban található vásárlók vásárlásaira vonatkoznak, kizárólag az Európai Unió területén történő szállítással. Az Európai Unión kívüli szállítások esetében az árak adó nélkül vannak megadva, és a megrendelő vállalja, hogy megfizeti az összes olyan adót és esetleges vámot, amelyet a szállító ország alkalmazhat. Ezeket a költségeket a fuvarozó kérheti.

A jelen általános értékesítési feltételek hatálya alá tartozó termékek a következők: longboardok és szörfkorcsolyák (komplett deszkák, egyedi deszkák, teherautók, kerekek, csapágyak, markolat, perselyek és forgócsapok, tartozékok), védőeszközök és kiegészítők (sisakok, kesztyűk, védőcsomagok, GoPro, szerszámok, egyéb kiegészítők, térd- és könyökvédők, textil).

A vevő kijelenti, hogy a jelen általános értékesítési feltételeket elolvasta, és a megrendelésének érvényesítése előtt elfogadta. Mint ilyenek, a Polgári Törvénykönyv 1119. cikke értelmében végrehajthatók vele szemben.


3. cikk – Szerződéskötés előtt tájékoztató

3.1 - Információközlés

A vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása és a szerződés megkötése előtt olvasható és érthető módon tájékoztatta a jelen általános értékesítési feltételekről, valamint a Fogyasztói Törvénykönyv L. 221-5. cikkében felsorolt ​​valamennyi információról.

3.2 - A vevőnek továbbított információ

A következő információkat világos és érthető módon továbbítjuk a vásárlónak : 

  • Az áru vagy szolgáltatás alapvető jellemzői ; 

  • Az áru vagy szolgáltatás ára ; 

  • Az ár kiszámításának módja és adott esetben az esetleges további szállítási, szállítási vagy postaköltségek és minden egyéb lehetséges költség ; 

  • Minden további szállítási, szállítási vagy postai költség és minden egyéb lehetséges költség ; 

  • A szerződés azonnali teljesítésének hiányában az a dátum vagy határidő, ameddig a szolgáltató vállalja az áru leszállítását vagy a szolgáltatás teljesítését, függetlenül annak árától ; 

  • A szolgáltató személyére, postai, telefonos és elektronikus elérhetőségére, valamint tevékenységére vonatkozó információk ; 

  • A jogi garanciákkal, a digitális tartalom funkcióival és adott esetben az interoperabilitásával kapcsolatos információk, valamint a garanciák és egyéb szerződéses feltételek végrehajtási feltételei.

3.3 - Az eladó által közölt további információk

Az eladó a következő információkat is megadja a vevőnek : 

  • Neve vagy cégneve, telephelyének földrajzi címe, és ha ettől eltér, a székhelyének földrajzi címe, telefonszáma és e-mail címe ; 

  • A szerződés fizetési, szállítási és teljesítési feltételei, valamint a szakember által a panaszok kezelésére biztosított feltételek ; 

  • Eladás esetén a Fogyasztói Törvénykönyv L. 217-1. és azt követő cikkeiben, a rejtett hibákra vonatkozó szavatosság 1641. és azt követő cikkeiben előírt szavatosság fennállása és gyakorlásának feltételei. §-a, valamint adott esetben a fogyasztói törvénykönyv L. 217-15. és L. 217-17. cikkében említett kereskedelmi garancia és vevőszolgálat ; 

  • A szerződés időtartama, ha határozott időtartamra jön létre, vagy határozatlan idejű szerződés esetén megszűnésének feltételei.

3.4 - Digitális tartalommal kapcsolatos információk

Az eladó a digitális tartalommal kapcsolatban jelzi : 

  • Ennek a tartalomnak bármilyen releváns interoperabilitása bizonyos hardverekkel vagy szoftverekkel, amelyekről a szakembernek tudomása van, vagy ésszerűen tudnia kell.

 

4. cikk – A végzés

A Vevőnek lehetősége van online, a helyszínen elérhető katalógusból, az ott megjelenő megrendelőlap segítségével bármely termékre leadni megrendelését, a rendelkezésre álló készletek keretein belül.

Ha a megrendelt termék nem elérhető, a vásárlót e-mailben értesítjük.

A megrendelés érvényesítéséhez a vevőnek el kell fogadnia a megjelölt helyre kattintva jelen általános értékesítési feltételeket. Ezenkívül ki kell választania a szállítási címet, a szállítási módot, és végül érvényesítenie kell a fizetési módot.

Az eladás akkor tekinthető véglegesnek, ha : 

  • A vásárló e-mailben megerősíti, hogy az eladó elfogadta a megrendelését ; 

  • A megrendelés teljes árát az eladó beszedi.

Minden megrendelés az eladásra kínált termékek árának és leírásának elfogadását jelenti. Az ezzel kapcsolatos bármilyen vitára egy esetleges csere és az alább említett garanciák keretein belül kerül sor.

Bizonyos esetekben, beleértve a fizetés elmulasztását, hibás címzést vagy a vevő számlájával kapcsolatos egyéb problémákat, az eladó fenntartja a jogot, hogy a probléma megoldásáig blokkolja a vevő megrendelését.

A termék megrendelésének törlésére, valamint az esetleges visszatérítésre akkor kerül sor. A megrendelés fennmaradó része szilárd és végleges marad.

A rendelés nyomon követésével kapcsolatos bármilyen kérdése esetén a vevő kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal a következő címen : contact@radlineboards.com


5. cikk – Elektronikus aláírás

A vevő bankkártyaszámának online megadása és a megrendelés végleges érvényesítése a vevő beleegyezésének bizonyítéka, így különösen :

  • a megrendelés alapján esedékes összegek megfizetése ; 

  • Az összes elvégzett művelet aláírása és kifejezett elfogadása.

A bankkártya visszaélésszerű használata esetén felkérjük a vásárlót, hogy a használatot észlelve haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a következő címen : contact@radlineboards.com


6. cikk – Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés Vásárló általi érvényesítése az adásvételi szerződés végleges elfogadását jelenti, kivéve az általános értékesítési feltételekben meghatározott eseteket.

A rendelési folyamat (dupla kattintás) és a Vevő hitelesítése érvényesíti az adásvételi szerződést. Az SDG DISTRIBUTION e-mailben visszaigazolja a megrendelést.

A Megrendelő a megrendelésének részleteit a „Megrendeléseim” részben tekintheti meg. Az SDG DISTRIBUTION fenntartja magának a jogot, hogy a Vevővel fennálló vita esetén bármilyen rendelést töröljön.

Az Ügyfél által megadott adatok (különösen a címzett e-mail címe és elérhetőségei) az ő felelőssége. Az SDG DISTRIBUTION nem vállal felelősséget ezen információk hibáiért, és a megadott címre történő szállítást megfelelőnek tekintjük.

A Megrendelő hibájából történő visszaküldés esetén a költségeket ez utóbbinak számlázzuk ki.

Ha egy RADLINE termék nincs raktáron, a Vásárlót e-mailben értesítjük, és a termék rendelése törlésre kerül. A rendelés többi része érvényben marad. Ha a termékért már kifizették a fizetést, a visszatérítésre kerül sor; ellenkező esetben a termék nem kerül felszámításra.


7. cikk – Az ügylet igazolása

Az eladó számítógépes rendszereiben ésszerű biztonsági feltételek mellett őrzött számítógépes nyilvántartások a felek közötti kommunikáció, megrendelések és fizetések bizonyítékának minősülnek.

A beszerzési megrendelések és számlák archiválása megbízható és tartós adathordozón történik, amely lehetővé teszi azok szükség esetén igazolásként történő sokszorosítását.


8. cikk – Termékinformáció

A jelen általános feltételek hatálya alá azok a termékek vonatkoznak, amelyek az eladó weboldalán jelennek meg, és amelyeket az eladó értékesítettként és szállítottként jelez. A készlet erejéig kínáljuk.

A termékek leírása és bemutatása a lehető legnagyobb pontossággal történik. Ha azonban ebben a bemutatóban hibák vagy hiányosságok fordulnak elő, az eladó nem tehető felelőssé.

A termékekről készült fényképek nem szerződésszerűek, és csak tájékoztató jellegűek.


9. cikk – Ár

Az eladó fenntartja a jogot, hogy árait bármikor módosítsa, de vállalja, hogy a megrendelés időpontjában megjelölt árakat alkalmazza, a termékek azon időpontban való elérhetősége függvényében.

Az árak euróban vannak feltüntetve, és az árfolyam-ingadozások függvényében változhatnak, különösen az eurózónán kívüli szállítások esetén. Nem tartalmazzák a szállítási költségeket, amelyeket külön számlázunk, és a megrendelés érvényesítése előtt jelezzük. Az Európai Unión kívüli kiszállítások esetén további adók és vámok is felmerülhetnek, ezek a költségek adott esetben a megrendelőt terhelik.

Az árak a megrendelés napján érvényes áfát tartalmazzák. Az irányadó áfakulcs változása esetén ez automatikusan megjelenik a webáruházban található termékek árában. Az EU-n kívüli szállítások esetén a vevőt helyi adók terhelhetik, amelyeket az eladási ár nem tartalmaz.

Megrendeléskor a teljes ár kifizetése kötelező. A kifizetett összegek soha nem tekinthetők betétnek vagy betétnek.

Ha új adók vagy járulékok, például környezetvédelmi adók jönnek létre vagy módosulnak (felfelé vagy lefelé), ezek a változások megjelenhetnek a termékek eladási árában.

Az ár a megrendelés érvényesítését követően fizetendő, az alábbi feltételek szerint :

  • Online bankkártyával (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ; 

  • PayPal segítségével.

 

10. cikk – Fizetési mód

A megrendelés feladása fizetési kötelezettséget von maga után, ami azt jelenti, hogy a vevőnek a megrendelés összegét az érvényesítéskor kell kifizetnie.

A megrendelésének kiegyenlítéséhez a vevő számos fizetési módot kínál, amelyeket az eladó kínál, és a weboldalon felsorol, különösen : 

  • Online bankkártyával (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ; 

  • PayPal segítségével.

A Vevő a megrendelőlap érvényesítésekor szavatolja az eladónak, hogy rendelkezik az általa választott fizetési mód használatához szükséges felhatalmazásokkal.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy felfüggesztse a megrendelés feldolgozását és a kiszállítást abban az esetben, ha a bankkártyás fizetés engedélyezését az illetékes szervezetek megtagadják, vagy nem fizetés esetén. Ezenkívül az eladó megtagadhatja a szállítást vagy a megrendelést, ha a vevő nem fizetett teljes egészében vagy részben egy korábbi megrendelését, vagy ha fizetési vita van folyamatban.

A csalás megelőzése érdekében az eladó megrendelés-ellenőrzési eljárást vezetett be annak érdekében, hogy senki ne használja fel harmadik fél banki adatait a hozzájárulása nélkül. Ebben az összefüggésben felkérhetik a vevőt, hogy küldje el e-mailben a személyazonosító okmány másolatát, valamint a lakcímet igazoló dokumentumot. A megrendelés csak azután érvényesíthető, miután az eladó átvette és ellenőrizte ezeket az alkatrészeket.

A vevő által teljesített kifizetések csak az eladó által esedékes összegek tényleges beszedését követően tekinthetők véglegesnek.


11. cikk – Termékek elérhetősége – Visszatérítés – Szabályozás

A vis maior esetek kivételével, vagy a webáruház zárva tartási időszakaiban, amely az oldal kezdőlapján egyértelműen feltüntetésre kerül, a szállítási idők a készlet erejéig az alábbiakban feltüntetettek. A szállítási határidők a megrendelés rögzítésének napjától számítanak, a rendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetettek szerint.

A szállítási idők a vevő földrajzi elhelyezkedésétől függően változnak : 

  • Franciaország fővárosa : Szállítás 24-72 órán belül, a megrendelés érvényesítését követő naptól számítva.

  • Európai Unió : Szállítás országtól függően 2-5 munkanapon belül.

  • EU-n kívül : Szállítás 6-12 munkanapon belül, a vevő helyétől függően.

A vállalt szállítási határidő vagy határidő be nem tartása esetén a vevő köteles a szerződés felbontása előtt utasítani az eladót, hogy a teljesítést ésszerű további határidőn belül hajtsa végre. Ezen új határidőn belüli teljesítés hiányában a vevő szabadon felmondhatja a szerződést.

A vevő köteles ezeket az alaki követelményeket tértivevényes ajánlott levélben vagy tartós adathordozón más írásban teljesíteni.

A szerződés akkor minősül megszűntnek, ha az eladó e határozatáról értesítő levelet vagy írást kézhez kap, kivéve, ha a szakember ennek időközben eleget tett.

A Vevő azonban azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést, ha a szállítás napja vagy időpontja számára a szerződés lényeges feltétele.

Ebben az esetben a szerződés felmondása esetén az eladó köteles a vevőnek minden kifizetett összeget visszafizetni, legkésőbb a szerződés felbontását követő 14 napon belül.

A Fogyasztói Törvénykönyv L. 242-4. cikke értelmében, ha a szakember nem térítette vissza a fogyasztó által kifizetett összegeket, akkor azok automatikusan megemelkednek : 

  • A törvényes kamat mértéke, ha a visszatérítés legkésőbb a fent meghatározott 14 napos határidő lejártát követő 10 napon belül megtörténik ; 

  • 5%, ha a késés 10 és 20 nap közötti ; 

  • 10%, ha a késés 20 és 30 nap közötti ; 

  • 20%, ha a késés 30 és 60 nap közötti ; 

  • 50%-kal 60 és 90 nap között ; 

  • Új késedelmi hónaponként pedig további öt pont a termék áráig, majd a törvényes kamatig.

Ha a megrendelt termék nem elérhető, a vásárló a lehető legrövidebb időn belül értesítést kap, és lehetősége van a rendelés lemondására. A vásárló ezután két lehetőség közül választhat :

  • Kérje a befizetett összegek visszatérítését legkésőbb a befizetéstől számított 10 napon belül.

  • Kérjen termékcserét.

 

12. cikk – Szállítási feltételek

A kézbesítés az áru fizikai birtoklásának vagy ellenőrzésének átadása a fogyasztónak. Ez csak akkor történik meg, ha az eladó banki szervezete visszaigazolta a fizetést.

A megrendelt termékek kiszállítása az alábbi módokon történik: A megrendelő által választott fuvarozóval.

A termékeket a vásárló által a megrendeléskor megadott címre szállítjuk ki. A vevő felelős a címének pontosságáért. Amennyiben a csomag hibás vagy hiányos szállítási cím miatt kerül visszaküldésre, az utánszállítás költsége a vásárlót terheli.

A Vevő kérésére a számlázási címre, nem pedig a szállítási címre küldhet számlát, a megrendelőlapon erre a célra biztosított lehetőség érvényesítésével.

Ha a vevő a kézbesítés napján nincs jelen, a kézbesítő a postaládában hívókártyát hagy, amely lehetővé teszi a csomag átvételét a megjelölt helyről és a jelzett időben.

Ha a kiszállításkor az eredeti csomagolás sérült, szakadt vagy felbontott, akkor a vevő köteles ellenőrizni a tételek állapotát. Sérülés esetén a vevő köteles visszautasítani a csomagot, és a szállítási szelvényen fel kell tüntetni a foglalást (a csomagot meg kell utasítani, mert nyitott vagy sérült).

A Vevőnek a szállítólevélen és kézírásos, aláírásával ellátott foglalásban jeleznie kell a szállítással kapcsolatos bármilyen rendellenességet (sérülés, a szállítólevélhez képest hiányzó termék, sérült csomag, törött termékek stb.).

Ez az ellenőrzés akkor tekinthető megtörténtnek, ha a vevő vagy az általa meghatalmazott személy aláírta a szállítólevelet.

A vevőnek ezt követően legkésőbb a tétel(ek) kézhezvételét követő két munkanapon belül ajánlott levélben meg kell erősítenie ezeket a foglalásokat a fuvarozónak, és e levél másolatát faxon vagy egyszerű levélben el kell küldenie az eladónak a webhely jogi közleményeiben feltüntetett címre.

Ha a termékeket vissza kell küldeni az eladónak, a szállítástól számított 14 napon belül visszaküldési kérelmet kell benyújtani az eladóhoz. Ezen határidő után reklamációt nem fogadunk el. A visszaküldött termékeknek eredeti állapotukban kell lenniük (ép csomagolás, tartozékok, használati utasítás stb.).


13. cikk – Szállítási hibák

A megrendelőlapon szereplő adatokkal összefüggésben a szállítási hibára és/vagy a termék jellegének, minőségének meg nem felelése miatti reklamációt a vevő a szállítás napján, de legkésőbb az azt követő első munkanapon köteles megtenni. A határidő után benyújtott reklamációkat elutasítjuk.

Az igény a vevő választása szerint érvényesíthető : 

A fenti szabályokon és határidőkön kívül megfogalmazott igények nem vehetők figyelembe, és mentesítik az eladót a vevővel szembeni felelősség alól.

A reklamáció beérkezését követően az eladó csereszámot rendel az érintett termék(ek)hez, és ezt a számot e-mailben közli a vásárlóval. A termék cseréje csak a csereszám megadása után történhet.

Szállítási vagy cserehiba esetén a kicserélendő vagy visszatérítendő terméket egészében és eredeti csomagolásában kell visszaküldeni az eladónak a csomagvisszaküldési kérelem segítségével, leegyszerűsítve a visszaküldést a következő címre: 114 rue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR

A visszaküldés költségei ebben az esetben az eladót terhelik.


14. cikk – A kockázatok átruházása

A termékek tulajdonjoga akkor száll át a vásárlóra, ha a felek megállapodtak a tételben és az árban. Ebből következően a tulajdonjog átruházása, valamint a termékek elvesztésének és megromlásának kockázata a vevő által történik, a megrendelőlap eladó általi elfogadásával.

A szállításért az eladó felel, amelyet a vevő választása szerint fuvarozóra bíznak. Ez utóbbinak ezt követően jeleznie kell a szállítási címet a fuvarozónak.

A kézbesítés megtörténtnek minősül az eladó által megrendelt termékek fuvarozóhoz történő eljuttatásával.

Ezen feltételek mellett a szállított termékek szállításának elmulasztása esetén a vevő nem érvényesíthet szavatossági igényt az eladóval szemben.


15. cikk – Termékgarancia

15.1 - A megfelelőség jogi garanciája és a rejtett hibák jogi garanciája

Az SDG DISTRIBUTION a következő címen található : 114 Avenue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR garantálja az áru szerződésszerűségét, lehetővé téve a vevőnek, hogy kérést nyújtson be az L. 217-4. és azt követő cikkekben meghatározott törvényi megfelelőségi garanciával, vagy az eladott 1. Kódex 1. cikkében és az azt követő cikkekben, vagy a 4. cikkben eladott áru garanciájában. a Ptk.

A megfelelőségi jogi garancia érvényesítése esetén a következőket kell meghatározni :

  • A vevőnek az áru átadásától számított 2 év áll rendelkezésére a cselekvésre ; 

  • A vásárló választhat az áru kijavítása vagy cseréje között, a Fogyasztói Törvénykönyv L. 217-17. cikkében meghatározott költségfeltételek szerint ; 

  • A vevő mentesül az áru hibájának bizonyítása alól a szállítást követő 6 hónapon belül.

Ezenkívül emlékeztetni kell arra, hogy : 

  • Ezt az időszakot 2016. március 18-tól 24 hónapra meghosszabbították, kivéve a használt árukat ; 

  • A megfelelőségi jogi garancia az alábbiakban ismertetett kereskedelmi garanciától függetlenül érvényes ; 

  • A vásárló a polgári törvénykönyv 1641. §-a értelmében az eladott áru rejtett hibáira is érvényesítheti a garanciát. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyv 1644. cikkének megfelelően választhat az eladás visszavonása vagy az ár csökkentése között.

15.2 - Kereskedelmi garancia

Az eladott termékekre kereskedelmi jótállás is vonatkozik, amely biztosítja azok megfelelőségét, és felajánlja a vételár visszatérítését, az áru cseréjét vagy javítását.

Ez a garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű vagy hibás használatból eredő hibákra, sem azokra a hibákra, amelyeket a termékek belső tulajdonságaitól független okok okoztak.

A fenti rendelkezések nem zárják ki a Fogyasztói Törvénykönyv L. 217-4. cikke szerinti megfelelőségi garanciát, valamint a Ptk. 1641. és azt követő cikkeinek megfelelően az eladott áru hibáira vonatkozó garanciát.

Tájékoztatjuk a vásárlót, hogy a hibás termékfelelősségről szóló 1998. május 19-i 98-389. sz. törvény értelmében nem az eladó az összes bemutatott termék előállítója.


16. cikk – Elállási jog

A szerződés megkötése előtt a hivatásos eladónak tájékoztatnia kell a vevőt az elállási jog gyakorlására vonatkozó eljárásokról.

Ez az elállási jog kizárva : 

  • Szolgáltatási szerződések, amelyek teljesítése a vevő beleegyezésével az elállási időszak lejárta előtt megkezdődött ; 

  • Olyan árukra vagy szolgáltatásokra vonatkozó szerződések, amelyek ára a pénzügyi piaci árfolyamoktól függ ; 

  • A vevő kérésére vagy egyértelműen személyre szabott árukra vonatkozó szerződések ; 

  • Olyan árukra vonatkozó szerződések, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, illetve amelyek gyorsan megromolhatnak vagy lejárhatnak; videokazetták, CD-k, DVD-k, ha azokat a vevő kinyitotta ; 

  • A sajtó (újságok, folyóiratok vagy folyóiratok).

A Fogyasztói Kódex rendelkezéseinek megfelelően a vásárlónak a megrendelés kézbesítésétől számított 14 munkanapon belül vissza kell küldenie a neki nem megfelelő terméket, és kötbér nélkül cserét vagy visszatérítést kérhet, kivéve a visszaküldési költségeket, amelyek a vevőt terhelik.

A termékeket eredeti csomagolásukban és kifogástalan állapotban kell visszaküldeni a vevő elállási döntéséről az eladónak küldött 14 napon belül.

A visszaküldést eredeti állapotukban és hiánytalanul (csomagolás, tartozékok, használati utasítás stb.) kell megtenni, amely lehetővé teszi újszerű állapotban történő újramarketinget, a vásárlási számla kíséretében.

A sérült, szennyezett vagy hiányos termékeket nem küldjük vissza.

Az elállási jogot a Coliback platformon keresztül kell gyakorolni. A vevőnek regisztrálnia kell a visszaküldési kérelmét a Coliback-en, ahol létrehozhatja a visszaküldési címkét és követheti a visszaküldési utasításokat.

Ha a fenti határidőn belül él az elállási joggal, úgy a megvásárolt termék(ek) árát, valamint a szállítási költséget visszatérítjük.

A visszaküldés költségei a vevőt terhelik.

A vevő által visszaküldött termékek cseréje (a rendelkezésre állás függvényében) vagy a visszatérítés a fenti feltételek mellett a kézhezvA csere (a rendelkezésre állás függvényében) vagy a visszatérítés a vevő által a Colibacken keresztül visszaküldött termékeknek az eladóhoz való beérkezésétől számított 14 napon belül történik a fent meghatározott feltételek mellett.ételtől számított 14 napon belül megtörténik.


17. cikk – Vis maior

A felek hatáskörén kívül eső körülmény, amely megakadályozza kötelezettségeik rendes teljesítését, felmentési oknak minősül, és a felek kötelezettségeinek felfüggesztését eredményezi.

A vis maior esetére hivatkozó fél köteles haladéktalanul értesíteni a másik felet az esemény bekövetkezéséről, valamint annak eltűnéséről.

Vis maiornak minősül minden olyan ellenállhatatlan tény vagy körülmény, amely a feleken kívül áll, előre nem látható, elkerülhetetlen, független a felek akaratától, és amely minden ésszerűen lehetséges erőfeszítés ellenére nem kerülhető el. Kifejezetten a következőket tekintik vis maior eseteknek, a francia bíróságok ítélkezési gyakorlata által általában fenntartott eseteken kívül : 

  • Szállítóeszközök vagy készletek blokkolása ; 

  • Földrengések ; 

  • A tüzek ; 

  • A viharok ; 

  • Árvizek ; 

  • Villám ; 

  • Távközlési hálózatok leállása vagy az ügyfeleken kívüli távközlési hálózatokra jellemző nehézségek.

A felek összegyűlnek, hogy megvizsgálják az esemény hatását, és megállapodjanak a szerződés teljesítésének folytatására vonatkozó feltételekről. Ha a vis maior esemény három hónapnál tovább tart, ezen általános feltételeket a károsult felmondhatja.


18. cikk – Szellemi tulajdon

A weboldal tartalma (műszaki dokumentumok, rajzok, fényképek, képek, logók, szövegek, videók, grafikák stb.) az eladó kizárólagos tulajdonát képezi, aki a tartalomhoz kapcsolódó szellemi tulajdonjogok kizárólagos tulajdonosa, beleértve, de nem kizárólagosan a szerzői jogokat, a védjegyjogokat, az adatbázisjogokat, valamint a tervekhez és modellekhez való jogokat.

A Vásárlók vállalják, hogy nem használják fel az ezen az oldalon található tartalmat kereskedelmi vagy nem kereskedelmi célokra.

Bármilyen, teljes vagy részleges sokszorosítás szigorúan tilos, és hamisításnak minősülhet.


19. cikk – Információtechnológia és szabadságjogok

A vásárló által megadott személyes adatok a megrendelésének feldolgozásához és a számlák elkészítéséhez szükségesek.

Ezeket az adatokat továbbíthatjuk az eladónak a megrendelések teljesítésében, feldolgozásában, kezelésében és fizetésében részt vevő partnerei számára.

A radline-boards.com weboldalon gyűjtött információk feldolgozását a CNIL bejelentette.

A vevőt megilleti a rá vonatkozó információkhoz való hozzáférés, módosítás, helyesbítés, tiltakozás, hordozhatóság, korlátozás és törlés joga. Ezt a jogot a radline-boards.com weboldalon meghatározott feltételek szerint lehet gyakorolni.


20. cikk – Részleges érvényesítés hiánya

Ha ezen általános feltételek egy vagy több kikötését törvény, rendelet vagy az illetékes bíróság jogerős határozata érvénytelennek minősíti vagy érvénytelennek nyilvánítja, a többi kikötés érvényben marad és alkalmazandó.


21. cikk – Lemondási kötelezettség

Az a tény, hogy az egyik fél nem használja ki a jelen általános feltételekben foglalt kötelezettségek másik fél általi megszegését, nem értelmezhető a szóban forgó kötelezettségről való jövőre vonatkozó lemondásként.


22. cikk – Cím

Abban az esetben, ha értelmezési nehézségek merülnek fel a záradékok elején szereplő címek és maguk a záradékok között, a címeket nem létezőnek kell tekinteni.


23. cikk – A szerződés nyelve

Ezek az általános értékesítési feltételek franciául vannak megírva. Abban az esetben, ha lefordítják őket egy vagy több idegen nyelvre, vita esetén csak a francia szöveg lesz hiteles.


24. cikk – Közvetítés

A vevő vita esetén a hagyományos közvetítést, így különösen a Fogyasztói Közvetítő Bizottságot vagy a meglévő ágazati közvetítő testületeket, vagy bármilyen alternatív vitarendezési módot (például békéltetést) igénybe vehet.


25. cikk – Alkalmazandó jog

Ezekre az általános feltételekre a francia jog vonatkozik, kivéve a Bécsi Egyezmény rendelkezéseit. Ez a szabály mind az anyagi, mind a formai szabályokra vonatkozik. Vita vagy panasz esetén a vevőnek először az eladóval kell kapcsolatba lépnie, hogy békés megoldást találjon.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE