FAQ
Rendelés és Szállítás
K: Hogyan adhatok le rendelést?
V: Rendelést leadni egyszerű! Böngéssze termékeinket, tegye a kedvenc termékeit a kosárba, majd kövesse a fizetési utasításokat. Ha bármilyen kérdése van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
K: Mennyi a szállítási idő?
V: A szállítási idő az Ön tartózkodási helyétől függően változik. Általában a rendelések 2-3 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, és 5-7 munkanapon belül érkeznek meg. Egy nyomkövetési számot is kap, amellyel nyomon követheti a rendelését.
K: Szállítanak nemzetközi címekre is?
V: Igen, termékeinket világszerte szállítjuk. A szállítási költségek és időtartamok a célország függvényében változhatnak.
Termékek
K: Hogyan válasszam ki a megfelelő longboardot/surfskate-et/elektromos gördeszkát?
V: Ez az Ön tapasztalati szintjétől és személyes preferenciáitól függ. Tekintse meg az egyes deszkatípusokra vonatkozó vásárlási útmutatóinkat, vagy forduljon szakértő csapatunkhoz személyre szabott ajánlásokért.
K: Biztosítanak garanciát a termékeikre?
V: Igen, minden termékünkre 12 hónapos garanciát vállalunk gyártási hibák ellen. További részletekért kérjük, olvassa el garanciális szabályzatunkat.
K: Kipróbálhatom a termékeket vásárlás előtt?
V: Nincs fizikai boltunk a termékek kipróbálásához, de 30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk. Ha a termék nem felel meg, visszaküldheti, és visszatérítést vagy cserét kérhet.
Fizetés és Biztonság
K: Milyen fizetési módokat fogadnak el?
V: Elfogadjuk a főbb hitelkártyákat, a PayPalt és a banki átutalásokat. Minden tranzakció biztonságos.
K: Biztonságosak az én fizetési adataim?
V: Természetesen. Korszerű titkosítási technológiákat alkalmazunk, hogy minden tranzakció biztonságát garantáljuk.
Ügyfélszolgálat
K: Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
V: Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a contact@radline.com címen, vagy telefonon a [telefonszám] számon. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, 9:00 és 18:00 között elérhető.
K: Van hűségprogramjuk?
V: Igen, hűségprogrammal jutalmazzuk visszatérő vásárlóinkat. Iratkozzon fel hírlevelünkre további információkért és exkluzív ajánlatokért.
Közösség és Események
K: Szerveznek eseményeket?
V: Igen, rendszeresen szervezünk versenyeket, bemutatókat és workshopokat. Tekintse meg az Események szekciót a következő dátumokért és regisztrációért.
K: Hogyan csatlakozhatok a Radline közösséghez?
V: Kövessen minket a közösségi médiában, és vegyen részt eseményeinken, hogy találkozzon más deszkás rajongókkal. Ossza meg kalandjait a #RADLINE hashtaggel, hogy megjelenhessen oldalainkon.