Szállítás és visszaküldés
SZÁLLÍTÁSOK
Szállítási költségek és szállítási határidők
-
70 EUR feletti rendelés esetén ingyenes normál kiszállítást biztosítunk.
-
A szállítási idő és a szállítási költségek kiszámításához tegyen egy terméket a kosárba. Ezután válassza ki az országot és a kívánt szállítási módot. Ezután a szállítási idő kiszámításra kerül és megjelenik.
-
Távoli területekre, európai területen lévő szigetekre történő szállítás 1-4 munkanapot késhet.
Szállítási mód és szállítási költségek


GYIK
Mikor küldik el a rendelésemet ?
Minden 14 óra előtt leadott rendelést még aznap kiszállítunk.
Ha este leadja a rendelést, azt másnap szállítjuk ki, kivéve ünnepnapokon, kivéve szombaton és vasárnap.
Hogyan változtathatom meg a szállítási címem ?
Ha már elküldte rendelését, hívjon vagy írjon nekünk e-mailt.
Ha lehetséges, szívesen megváltoztatjuk a szállítási címet. Kérjük, ne feledje, hogy megrendelését a lehető leggyorsabban elkészítjük, és a címjegyzék későbbi módosításai nem változtatják meg a megrendelés szállítási címét.
Mikor kapom meg e-mailben a szállítási visszaigazolást ?
A szállítási visszaigazoló e-mailt a szállítmánykövetési linkkel általában azonnal elküldjük Önnek, amint átadtuk a csomagküldő szolgálatnak a megrendelését. Ha nem kapott e-mailt, annak az alábbi okok egyike lehet az oka :
-
Az e-mail a spam mappában van.
-
Elírási hiba van az email címben. Kérjük, ellenőrizze e-mail címét a „Fiókomban”.
-
A postaládája megtelt.
-
Ön előre fizetést (banki átutalás) választott, és még nem érkezett meg a befizetés.
Csomagját nyomon követheti a „Fiókom – Megrendelések” alatt is. A rendelés kiszállítása után itt találja a szállítmánykövető linket.
VISSZATÉRÉS ÉS GARANCIA
1. Visszaküldési szabályzat
A Radline-nál az ügyfelek elégedettsége áll aggodalmunk középpontjában. Ha a megrendelt termékek bármilyen okból nem felelnek meg az elvárásainak, lehetősége van a megrendelésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni a termékeket Coliback partnerünkön keresztül.
-
Visszaküldési feltételek : A termékeket az eredeti csomagolásukban, hibátlan állapotban és hiánytalanul (csomagolás, tartozékok, használati utasítás, címkék stb.) és a vásárlási számlájukkal együtt kell visszaküldeni. A sérült, szennyezett vagy hiányos termékeket nem küldjük vissza.
-
Visszaküldési költségek : Ha a visszaküldés a mi részünkről hibás, vagy hibás termékre vezethető vissza, a visszaküldés költségeit mi álljuk. Másrészt, ha a visszaküldés az Ön kezdeményezésére történik (gondolkodásváltás, rendelési hiba stb.), akkor a visszaküldés költségei az Ön felelőssége és felelőssége (javasolt az áru értéknyilatkozata és a fuvarozónál biztosítás megkötése).
2. Elállási jog
Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ez az időszak attól a naptól kezdődik, amikor Ön vagy egy harmadik fél (a fuvarozótól eltérő és az Ön által megjelölt) az utolsó tételt birtokba veszi.
Az elállási jog gyakorlásához regisztrálnia kell visszaküldési kérelmét a Coliback platformon keresztül.
3. Az elvonás hatásai
Elállás esetén a beérkezett fizetés teljes összegét visszatérítjük, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott konkrét szállítási lehetőséghez kapcsolódó többletköltségeket). A visszatérítés az Ön elállási kérelmének kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik.
-
Visszatérítés módja : Ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet a megrendeléskor választott. Nem számítunk fel további díjat. Előfordulhat azonban, hogy meg kell várnunk a visszaküldött termékek átvételét, vagy ha már feladta a termékeket, a postaköltség igazolására a visszatérítés előtt. Ennek a visszatérítésnek a dátuma az előbb bekövetkező esemény dátuma.
-
Termékek visszaküldése : Ha egy terméket vissza kíván küldeni hozzánk, az elállási döntésének közlésétől számított 14 nap áll rendelkezésére. A termékeket eredeti állapotukban, minden tartozékkal és csomagolással együtt kell visszaküldeni. A szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében javasoljuk, hogy gondosan csomagolja be őket.
4. Jogi garancia
Minden termékünkre érvényes a törvényi megfelelőségi garancia és a rejtett hibák elleni garancia. Ha a termék hibás vagy nem felel meg a leírásnak, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően jogosult kijavítást, cserét vagy visszatérítést kérni.
-
Megfelelőségi garancia : 2 év áll rendelkezésére a nem megfelelőség bejelentésére
-
Rejtett hiba garanciája : Rejtett hiba felfedezése esetén a hiba felfedezésétől számított 2 éven belül kérheti a termék visszatérítését vagy cseréjét.
5. Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?
Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, győződjön meg arról, hogy az új, eredeti csomagolásában és összeszereletlen. Kérjük, ne távolítsa el a címkéket, és lehetőleg az eredeti csomagolást használja, hogy elkerülje a termék és a csomagolás károsodását. Ha a címkéket eltávolították, kérjük, küldje vissza a tétellel együtt.
A visszaküldés kezdeményezéséhez kövesse az alábbi lépéseket :
-
Lépjen a Coliback platformra.
-
Készítse elő rendelési számát.
-
Kövesse az utasításokat a visszaküldési kérelem regisztrálásához.
-
Nyomtassa ki a mellékelt visszaküldési címkét, és adja le a csomagot egy Coliback átadási pontra.
6. Kapcsolat
A visszaküldéssel, garanciával vagy elállással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.