Szállítás és visszaküldés



SZÁLLÍTÁSOK


Szállítási költségek és szállítási határidők


  • 70 EUR feletti rendelés esetén ingyenes normál kiszállítást biztosítunk.

  • A szállítási idő és a szállítási költségek kiszámításához tegyen egy terméket a kosárba. Ezután válassza ki az országot és a kívánt szállítási módot. Ezután a szállítási idő kiszámításra kerül és megjelenik.

  • Távoli területekre, európai területen lévő szigetekre történő szállítás 1-4 munkanapot késhet.

Szállítási mód és szállítási költségek




GYIK


Mikor küldik el a rendelésemet ?

Minden 14 óra előtt leadott rendelést még aznap kiszállítunk.

Ha este leadja a rendelést, azt másnap szállítjuk ki, kivéve ünnepnapokon, kivéve szombaton és vasárnap.


Hogyan változtathatom meg a szállítási címem ?

Ha már elküldte rendelését, hívjon vagy írjon nekünk e-mailt.

Ha lehetséges, szívesen megváltoztatjuk a szállítási címet. Kérjük, ne feledje, hogy megrendelését a lehető leggyorsabban elkészítjük, és a címjegyzék későbbi módosításai nem változtatják meg a megrendelés szállítási címét.

Mikor kapom meg e-mailben a szállítási visszaigazolást ?

A szállítási visszaigazoló e-mailt a szállítmánykövetési linkkel általában azonnal elküldjük Önnek, amint átadtuk a csomagküldő szolgálatnak a megrendelését. Ha nem kapott e-mailt, annak az alábbi okok egyike lehet az oka :

  • Az e-mail a spam mappában van.

  • Elírási hiba van az email címben. Kérjük, ellenőrizze e-mail címét a „Fiókomban”.

  • A postaládája megtelt.

  • Ön előre fizetést (banki átutalás) választott, és még nem érkezett meg a befizetés.

Csomagját nyomon követheti a „Fiókom – Megrendelések” alatt is. A rendelés kiszállítása után itt találja a szállítmánykövető linket.



VISSZATÉRÉS ÉS GARANCIA


1. Visszaküldési szabályzat

A Radline-nál az ügyfelek elégedettsége áll aggodalmunk középpontjában. Ha a megrendelt termékek bármilyen okból nem felelnek meg az elvárásainak, lehetősége van a megrendelésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni a termékeket Coliback partnerünkön keresztül.

  • Visszaküldési feltételek : A termékeket az eredeti csomagolásukban, hibátlan állapotban és hiánytalanul (csomagolás, tartozékok, használati utasítás, címkék stb.) és a vásárlási számlájukkal együtt kell visszaküldeni. A sérült, szennyezett vagy hiányos termékeket nem küldjük vissza.

  • Visszaküldési költségek : Ha a visszaküldés a mi részünkről hibás, vagy hibás termékre vezethető vissza, a visszaküldés költségeit mi álljuk. Másrészt, ha a visszaküldés az Ön kezdeményezésére történik (gondolkodásváltás, rendelési hiba stb.), akkor a visszaküldés költségei az Ön felelőssége és felelőssége (javasolt az áru értéknyilatkozata és a fuvarozónál biztosítás megkötése).

 

2. Elállási jog

Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ez az időszak attól a naptól kezdődik, amikor Ön vagy egy harmadik fél (a fuvarozótól eltérő és az Ön által megjelölt) az utolsó tételt birtokba veszi.

Az elállási jog gyakorlásához regisztrálnia kell visszaküldési kérelmét a Coliback platformon keresztül.


3. Az elvonás hatásai

Elállás esetén a beérkezett fizetés teljes összegét visszatérítjük, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott konkrét szállítási lehetőséghez kapcsolódó többletköltségeket). A visszatérítés az Ön elállási kérelmének kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik.

  • Visszatérítés módja : Ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet a megrendeléskor választott. Nem számítunk fel további díjat. Előfordulhat azonban, hogy meg kell várnunk a visszaküldött termékek átvételét, vagy ha már feladta a termékeket, a postaköltség igazolására a visszatérítés előtt. Ennek a visszatérítésnek a dátuma az előbb bekövetkező esemény dátuma.

  • Termékek visszaküldése : Ha egy terméket vissza kíván küldeni hozzánk, az elállási döntésének közlésétől számított 14 nap áll rendelkezésére. A termékeket eredeti állapotukban, minden tartozékkal és csomagolással együtt kell visszaküldeni. A szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében javasoljuk, hogy gondosan csomagolja be őket.

 

4. Jogi garancia

Minden termékünkre érvényes a törvényi megfelelőségi garancia és a rejtett hibák elleni garancia. Ha a termék hibás vagy nem felel meg a leírásnak, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően jogosult kijavítást, cserét vagy visszatérítést kérni.

  • Megfelelőségi garancia : 2 év áll rendelkezésére a nem megfelelőség bejelentésére

  • Rejtett hiba garanciája : Rejtett hiba felfedezése esetén a hiba felfedezésétől számított 2 éven belül kérheti a termék visszatérítését vagy cseréjét.

 

5. Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?

Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, győződjön meg arról, hogy az új, eredeti csomagolásában és összeszereletlen. Kérjük, ne távolítsa el a címkéket, és lehetőleg az eredeti csomagolást használja, hogy elkerülje a termék és a csomagolás károsodását. Ha a címkéket eltávolították, kérjük, küldje vissza a tétellel együtt.

A visszaküldés kezdeményezéséhez kövesse az alábbi lépéseket : 

  1. Lépjen a Coliback platformra.

  2. Készítse elő rendelési számát.

  3. Kövesse az utasításokat a visszaküldési kérelem regisztrálásához.

  4. Nyomtassa ki a mellékelt visszaküldési címkét, és adja le a csomagot egy Coliback átadási pontra.

6. Kapcsolat

A visszaküldéssel, garanciával vagy elállással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE