VISSZAKÜLDÉS ÉS ELÁLLÁS


Elállási jog

Ön jogosult indoklás nélkül elállni a jelen szerződéstől 14 napon belül. Az elállási határidő 14 nappal azután jár le, hogy Ön, vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél, fizikailag birtokba veszi az utolsó terméket.

Az elállási jog gyakorlása érdekében egyértelmű nyilatkozattal kell értesítenie minket a jelen szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről (például postán küldött levél, fax vagy e-mail útján).

A www.radline-boards.com weboldalunkon keresztül is kitöltheti és elküldheti az elállási nyilatkozat mintáját, vagy bármilyen egyértelmű nyilatkozatot. Az elállási határidő betartottnak minősül, ha az elállási jog gyakorlására vonatkozó kommunikációját a határidő lejárta előtt elküldi.

 

Az elállás következményei

Amennyiben eláll a jelen szerződéstől, visszatérítünk Önnek minden, Öntől beérkezett befizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek abból adódnak, hogy Ön az általunk kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott), indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor értesítést kaptunk a jelen szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről.

A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal teljesítjük, amelyet az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten másként állapodott meg; mindenesetre ez a visszatérítés nem jár semmilyen költséggel Önnek.

A visszatérítést visszatarthatjuk addig, amíg vissza nem kaptuk az árut, vagy amíg Ön nem igazolja az áru visszaküldését – a kettő közül a korábbi időpont az irányadó. Az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell küldenie nekünk attól a naptól számítva, hogy értesített minket a jelen szerződéstől való elállásáról.

A határidő betartottnak minősül, ha az árut a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi. Ön viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit.

 

Gyakran Ismételt Kérdések 

„Ingyenesek a visszaküldések?”

Ha a mi hibánkból vagy hibás termék miatt történik a visszaküldés, a visszaküldési költségeket a www.radline-boards.com vállalja. Ha azonban a hiba az Ön részéről adódik, az áruk visszaküldése az Ön költségére és kockázatára történik (ezért ajánlott megadni az áru értékét, és biztosítást kötni a szállítónál, amely fedezi ezeket a kockázatokat).

„Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?”

Először is győződjön meg arról, hogy a visszaküldendő termékek újak, eredeti csomagolásukban vannak, és nem lettek összeszerelve. Kérjük, ne távolítsa el a címkéket, és lehetőség szerint használja az eredeti dobozt a termék és a csomagolás sérülésének elkerülése érdekében. Ha a címkéket eltávolították, kérjük, azokat is küldje vissza a termékekkel együtt.

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben: contact@radlineboards.com vagy telefonon: +33 5 58 70 25 05, hogy elindítsa a visszaküldési folyamatot, kitöltse az alábbi űrlapot, és segítséget kapjon az eljárás során.

Elállási nyilatkozat minta

Címzett:

SDG Distribution
Visszaküldési osztály - RADLINE boards
114 rue des Vanniers
40150 Soorts-Hossegor
Franciaország

Telephon: +33 5 58 70 25 05
e-mail: contact@radlineboards.com


Ezúton értesítem/értesítjük () Önt jelen szerződéstől való elállási szándékomról/szándékunkról () az alábbi termék(ek) értékesítésére/szolgáltatásnyújtásra () vonatkozóan:

Megrendelve: () / Átvéve: (*)
Vásárló(k) neve:
Vásárló(k) címe:
Rendelésszám:
Vásárló(k) aláírása (csak papír alapú értesítés esetén):
Dátum:

 

(*) A nem kívánt részeket húzza ki.
Kérjük, hogy ezt a kérelmet a fenti címre (vagy e-mailben a contact@radlineboards.com címre) küldje el.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE