Dostawa i zwroty



PRZESYŁKI


Koszty dostawy i czas dostawy


  • Oferujemy bezpłatną standardową dostawę dla zamówień powyżej 70 EUR.

  • Aby obliczyć czas i koszty dostawy prosimy o dodanie artykułu do koszyka. Następnie wybierz swój kraj i żądaną metodę wysyłki. Następnie zostanie obliczony i wyświetlony czas dostawy.

  • Dostawy do odległych obszarów, wysp na terytorium Europy mogą być opóźnione o 1-4 dni robocze.

Sposób wysyłki i koszty dostawy




Często zadawane pytania


Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane ?

Każde zamówienie złożone do godziny 14:00 wysyłane jest tego samego dnia.

Jeżeli zamówienie złożysz wieczorem, przesyłka zostanie wysłana następnego dnia, za wyjątkiem świąt, za wyjątkiem sobót i niedziel.


Jak mogę zmienić adres dostawy ?

Jeśli wysłałeś już swoje zamówienie, zadzwoń lub napisz do nas.

Jeśli to możliwe, chętnie zmienimy Twój adres dostawy. Pamiętaj, że przygotujemy Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe, a późniejsze zmiany w Twojej książce adresowej nie spowodują zmiany adresu dostawy zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie wysyłki e-mailem ?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki zawierająca link do śledzenia przesyłki zostanie zazwyczaj wysłana zaraz po przekazaniu zamówienia firmie kurierskiej. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, może to być spowodowane jedną z następujących przyczyn : 

  • Wiadomość e-mail znajduje się w folderze spamu.

  • W adresie e-mail jest literówka. Sprawdź swój adres e-mail w zakładce „Moje konto”.

  • Twoja skrzynka odbiorcza jest pełna.

  • Wybrałeś płatność z góry (przelew bankowy), a my jeszcze nie otrzymaliśmy Twojej płatności.

Możesz także śledzić swoją przesyłkę w zakładce „Moje konto – Zamówienia”. Po wysłaniu zamówienia link do śledzenia przesyłki znajdziesz tutaj.



ZWROTY I GWARANCJE


1. Polityka zwrotów

W Radline zadowolenie klienta jest w centrum naszej troski. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zamówione produkty nie spełnią Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu produktów w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia za pośrednictwem naszego partnera Coliback.

  • Warunki zwrotu : Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie i kompletne (opakowanie, akcesoria, instrukcje, etykiety itp.) oraz wraz z fakturą zakupu. Produkty uszkodzone, zabrudzone lub niekompletne nie będą zwracane.

  • Koszty zwrotu : Jeśli zwrot wynika z błędu z naszej strony lub wadliwego produktu, pokrywamy koszty zwrotu. Natomiast jeśli zwrot następuje z Twojej inicjatywy (zmiana zdania, błąd w zamówieniu itp.), koszty zwrotu leżą na Tobie i na Tobie (zaleca się zadeklarowanie wartości towaru i wykupienie ubezpieczenia u przewoźnika).

 

2. Prawo do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten zaczyna biec od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wyznaczona przez Ciebie) wejdzie w posiadanie ostatniej rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy zarejestrować żądanie zwrotu za pośrednictwem platformy Coliback.


3. Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci w całości otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wybranym przez Ciebie wyborem dostawy). Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania prośby o wypłatę.

  • Metoda zwrotu : Zwrócimy pieniądze przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat. Być może jednak będziemy musieli poczekać na otrzymanie zwróconych produktów lub, jeśli produkty zostały już wysłane, na dowód nadania przesyłki, zanim dokonamy zwrotu pieniędzy. Za datę zwrotu przyjmuje się datę zdarzenia, które nastąpi wcześniej.

  • Zwrot produktów : Jeśli chcesz zwrócić nam produkt, masz 14 dni od powiadomienia o decyzji o odstąpieniu od umowy. Przedmioty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie, ze wszystkimi akcesoriami i opakowaniem. Aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, zalecamy staranne zapakowanie.

 

4. Gwarancja prawna

Wszystkie nasze produkty objęte są prawną gwarancją zgodności oraz gwarancją na wady ukryte. Jeżeli produkt ma wadę lub jest niezgodny z opisem, masz prawo żądać naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  • Gwarancja zgodności : Masz 2 lata na zgłoszenie każdej niezgodności

  • Gwarancja na wady ukryte : W przypadku wykrycia wady ukrytej możesz żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu w ciągu 2 lat od wykrycia wady.

 

5. Jak mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, upewnij się, że jest nowy, w oryginalnym opakowaniu i niezmontowany. Prosimy również o nie odrywanie etykiet, a najlepiej używanie oryginalnego opakowania, aby uniknąć uszkodzenia produktu i jego opakowania. Jeśli etykiety zostały usunięte, prosimy o zwrócenie ich razem z produktem.

Aby rozpocząć zwrot, wykonaj następujące kroki :

  1. Przejdź do platformy Coliback.

  2. Przygotuj numer zamówienia.

  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zarejestrować prośbę o zwrot.

  4. Wydrukuj dostarczoną etykietę zwrotną i nadaj paczkę w punkcie przekaźnikowym Coliback.

6. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych ze zwrotami, gwarancjami lub wypłatami, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE