Trucki RKP / Kąt rozdzielony
Trucki RKP
Trucki RKP z kątem rozdzielonym są mocno zalecane ze względu na ich stabilność i kąt skrętu.
Dla lepszej zwrotności w zakrętach zalecamy trucki o szerokości 165 mm lub mniej, upewniając się jednocześnie, że szerokość trucków pasuje do szerokości deski.
Jeśli chodzi o kąty, trucki do zjazdów są dość unikalne: przedni truck ma większy kąt niż tylny truck (kąt rozdzielony). Umożliwia to sterowanie przednią nogą przy jednoczesnym utrzymaniu stabilności tylną nogą.
Możliwe jest używanie trucków z podobnymi kątami, ale odczucie będzie bardziej „surfy”, a stabilność przy dużych prędkościach będzie mniejsza.
UWAGA: Trucki TKP i trucki do surfskate'u nie są zaprojektowane do wytrzymywania dużych prędkości (+40 km/h).
Co to jest precyzyjny truck?
Jazda downhill wiąże się z wieloma parametrami mechanicznymi i fizycznymi, które narażają trucki na znaczne obciążenia mechaniczne i funkcjonalne. Aby temu zaradzić, przemysł wprowadził innowacyjne rozwiązania, oferując trucki wysokiej jakości, zdolne wytrzymać duże siły. Obejmuje to trucki wykonane z komponentów klasy lotniczej, konstrukcję CNC dla precyzyjnej i często unikalnej geometrii.
Większość zawodników downhillowych korzysta z tych precyzyjnych trucków.