Levering & Retourneren



ZENDINGEN


Bezorgkosten & levertijden


  • Wij bieden gratis standaardlevering voor bestellingen boven de 70 EUR.

  • Om de levertijd en verzendkosten te berekenen, voegt u een artikel toe aan uw winkelwagen. Selecteer vervolgens uw land en de gewenste verzendmethode. Vervolgens wordt de levertijd berekend en weergegeven.

  • Leveringen naar afgelegen gebieden en eilanden op Europees grondgebied kunnen 1-4 werkdagen vertraging oplopen.

Verzendmethode & bezorgkosten




Veelgestelde vragen


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ?

Elke bestelling die vóór 14.00 uur wordt geplaatst, wordt dezelfde dag verzonden.

Als u 's avonds een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag verzonden, behalve op feestdagen, behalve op zaterdag en behalve op zondag.


Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen ?

Heeft u uw bestelling al verzonden, bel of mail ons dan.

Indien mogelijk wijzigen wij graag uw afleveradres. Houd er rekening mee dat wij uw bestelling zo snel mogelijk zullen voorbereiden en dat eventuele latere wijzigingen in uw adresboek het afleveradres van de bestelling niet zullen veranderen.

Wanneer ontvang ik de verzendbevestiging per e-mail ?

De verzendbevestiging per e-mail met de link voor het volgen van de verzending wordt doorgaans naar u verzonden zodra wij uw bestelling aan de pakketdienst hebben overgedragen. Als u geen e-mail heeft ontvangen, kan dit een van de volgende redenen hebben : 

  • De e-mail bevindt zich in de spammap.

  • Er zit een typefout in het e-mailadres. Controleer uw e-mailadres in “Mijn account”.

  • Je inbox is vol.

  • U heeft gekozen voor betaling vooraf (overboeking) en wij hebben uw betaling nog niet ontvangen.

U kunt uw pakket ook volgen onder “Mijn account - Bestellingen”. Zodra uw bestelling is verzonden, vindt u hier de link voor het volgen van uw verzending.



RETOUREN EN GARANTIES


1. Retourbeleid

Bij Radline staat klanttevredenheid centraal. Mochten de door u bestelde artikelen om welke reden dan ook niet aan uw verwachtingen voldoen, dan heeft u de mogelijkheid om uw producten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te retourneren via onze partner Coliback.

  • Retourvoorwaarden : Producten moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, in perfecte staat en compleet (verpakking, accessoires, instructies, labels, enz.) en vergezeld van hun aankoopfactuur. Beschadigde, bevuilde of onvolledige producten worden niet geretourneerd.

  • Retourkosten : Als de retourzending het gevolg is van een fout van onze kant of een defect product, nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Aan de andere kant, als de retourzending op uw initiatief plaatsvindt (van gedachten veranderd, bestelfout, enz.), zijn de retourkosten uw verantwoordelijkheid en uw verantwoordelijkheid (het wordt aanbevolen om de waarde van de goederen aan te geven en een verzekering af te sluiten bij de vervoerder).

 

2. Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen deze overeenkomst te herroepen. Deze termijn begint te lopen vanaf de dag waarop u of een derde (anders dan de vervoerder en door u aangewezen) het laatste artikel in bezit neemt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u uw retouraanvraag aanmelden via het Coliback-platform.


3. Gevolgen van intrekking

In geval van herroeping vergoeden wij u de ontvangen betalingen volledig, inclusief bezorgkosten (behalve extra kosten die verband houden met een specifieke bezorgkeuze die u hebt gekozen). De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsverzoek.

  • Terugbetalingsmethode : Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die u bij het bestellen heeft gekozen. Er worden u geen extra kosten in rekening gebracht. Het is echter mogelijk dat we moeten wachten op ontvangst van de geretourneerde producten of, als u de artikelen al heeft verzonden, op een bewijs van verzending voordat we de terugbetaling uitvoeren. De datum die voor deze terugbetaling wordt gebruikt, is die van de gebeurtenis die zich het eerst voordoet.

  • Retourneren van producten : Als u een product aan ons wilt retourneren, beschikt u over een termijn van 14 dagen vanaf de kennisgeving van uw beslissing tot herroeping. Artikelen moeten in originele staat worden geretourneerd, met alle accessoires en verpakking. Om schade tijdens het transport te voorkomen, raden wij u aan ze zorgvuldig te verpakken.

 

4. Wettelijke garantie

Al onze producten genieten van de wettelijke conformiteitsgarantie en de garantie tegen verborgen gebreken. Als een product een defect vertoont of niet aan de beschrijving voldoet, heeft u het recht om reparatie, vervanging of terugbetaling aan te vragen, in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.

  • Conformiteitsgarantie : U heeft 2 jaar de tijd om eventuele niet-naleving te melden

  • Garantie op verborgen gebreken : Als er een verborgen defect wordt ontdekt, kunt u binnen 2 jaar na ontdekking van het defect een terugbetaling of vervanging van het product aanvragen.

 

5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u een product wilt retourneren, zorg er dan voor dat het nieuw is, in de originele verpakking en niet gemonteerd is. Verwijder ook de etiketten niet en gebruik bij voorkeur de originele verpakking om schade aan het product en de verpakking te voorkomen. Als de labels zijn verwijderd, stuur deze dan mee met het artikel.

Om een ​​retourzending te starten, volgt u de volgende stappen:

  1. Ga naar het Coliback-platform.

  2. Houd uw bestelnummer gereed.

  3. Volg de instructies om uw retouraanvraag te registreren.

  4. Druk het meegeleverde retourlabel af en geef uw pakket af bij een Coliback-relaispunt.

6. Contactpersoon

Voor vragen over retourneren, garanties of herroepingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.

RADLINE - © - SKATE AS YOU ARE