Livrare & Retururi
TRANSPORTURI
Costuri de livrare și timpi de livrare
-
Oferim livrare standard gratuită pentru comenzile de peste 70 EUR.
-
Pentru a calcula timpul de livrare și costurile de livrare, vă rugăm să adăugați un articol în coș. Apoi selectați țara dvs. și metoda de livrare dorită. Timpul de livrare va fi apoi calculat și afișat.
-
Livrările în zone îndepărtate, insule de pe teritoriul european pot fi întârziate cu 1-4 zile lucrătoare.
Metoda de livrare si costurile de livrare


Întrebări frecvente
Când îmi va fi trimisă comanda ?
Orice comandă plasată înainte de ora 14:00 este expediată în aceeași zi.
Dacă plasați o comandă seara, aceasta va fi expediată a doua zi, cu excepția sărbătorilor, cu excepția sâmbătei și cu excepția duminicii.
Cum îmi pot schimba adresa de livrare ?
Dacă ați trimis deja comanda, sunați-ne sau trimiteți-ne un e-mail.
Dacă este posibil, vă vom schimba cu plăcere adresa de livrare. Vă rugăm să rețineți că vă vom pregăti comanda cât mai repede posibil și orice modificări ulterioare aduse agendei dumneavoastră nu vor schimba adresa de livrare a comenzii.
Când voi primi confirmarea de expediere prin e-mail ?
E-mailul de confirmare a expedierii cu link-ul de urmărire a expedierii vă va fi trimis de obicei imediat ce am predat comanda dumneavoastră către serviciul de coletare. Dacă nu ați primit un e-mail, acesta poate fi din cauza unuia dintre următoarele motive :
-
E-mailul se află în dosarul de spam.
-
Există o greșeală de tipar în adresa de e-mail. Vă rugăm să vă verificați adresa de e-mail în „Contul meu”.
-
Căsuța dvs. de e-mail este plină.
-
Ați ales plata în avans (transfer bancar) și încă nu am primit plata dvs.
De asemenea, vă puteți urmări pachetul în „Contul meu - Comenzi”. Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți găsi linkul de urmărire a expedierii aici.
RETUR ȘI GARANȚII
1. Politica de returnare
La Radline, satisfacția clienților este în centrul preocupărilor noastre. Dacă, din orice motiv, articolele pe care le-ați comandat nu corespund așteptărilor dumneavoastră, aveți opțiunea de a vă returna produsele în termen de 14 zile de la primirea comenzii prin partenerul nostru Coliback.
-
Condiții de returnare : Produsele trebuie returnate în ambalajul original, în stare perfectă și complete (ambalaj, accesorii, instrucțiuni, etichete etc.) și însoțite de factura de achiziție. Produsele deteriorate, murdare sau incomplete nu vor fi returnate.
-
Costuri de retur : Dacă returul se datorează unei erori din partea noastră sau unui produs defect, acoperim costurile de retur. În schimb, dacă returul este la inițiativa dumneavoastră (răzgândire, eroare de comandă etc.), costurile de retur sunt responsabilitatea dumneavoastră și responsabilitatea dumneavoastră (se recomandă să declarați valoarea mărfii și să vă asigurați la transportator).
2. Dreptul de retragere
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract fără a furniza niciun motiv în termen de 14 zile. Această perioadă începe să curgă din ziua în care dumneavoastră sau o terță parte (alta decât transportatorul și desemnată de dumneavoastră) intrați în posesia ultimului articol.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să vă înregistrați cererea de retur prin intermediul platformei Coliback.
3. Efectele retragerii
În cazul retragerii, vă vom rambursa integral plățile primite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare legate de o anumită opțiune de livrare pe care ați ales-o). Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastră de retragere.
-
Metoda de rambursare : Vom rambursa folosind aceeași metodă de plată pe care ați ales-o la comanda. Nu vi se va percepe nicio taxă suplimentară. Cu toate acestea, este posibil să fie nevoiți să așteptăm primirea produselor returnate sau, dacă ați expediat deja articolele, dovada poștalei înainte de a emite rambursarea. Data utilizată pentru această rambursare va fi cea a evenimentului care are loc primul.
-
Returnarea produselor : Dacă doriți să ne returnați un produs, aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile de la notificarea deciziei dumneavoastră de retragere. Articolele trebuie returnate în starea lor originală, cu toate accesoriile și ambalajul. Pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, vă recomandăm să le împachetați cu grijă.
4. Garantie legala
Toate produsele noastre beneficiaza de garantia legala de conformitate si garantia impotriva viciilor ascunse. Dacă un produs prezintă un defect sau nu este conform descrierii acestuia, aveți dreptul de a solicita o reparație, înlocuire sau rambursare, în conformitate cu legislația în vigoare.
-
Garanția conformității : Aveți la dispoziție 2 ani pentru a raporta orice neconformitate
-
Garanția defecte ascunse : Dacă se descoperă un defect ascuns, puteți solicita rambursarea sau înlocuirea produsului în termen de 2 ani de la descoperirea defectului.
5. Cum îmi pot returna comanda?
Dacă doriți să returnați un produs, asigurați-vă că este nou, în ambalajul original și neasamblat. De asemenea, vă rugăm să nu îndepărtați etichetele și să utilizați de preferință ambalajul original pentru a evita deteriorarea produsului și a ambalajului acestuia. Dacă etichetele au fost îndepărtate, vă rugăm să le returnați împreună cu articolul.
Pentru a iniția o retur, vă rugăm să urmați următorii pași :
-
Accesați platforma Coliback.
-
Pregătiți numărul de comandă.
-
Urmați instrucțiunile pentru a vă înregistra cererea de returnare.
-
Imprimați eticheta de retur furnizată și lăsați-vă pachetul la un punct de releu Coliback.
6. Contact
Pentru orice întrebări legate de retururi, garanții sau retrageri, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul formularului de contact.