Termeni și condiții generale
Articolul 1 – Integralitate
Aceste condiții generale exprimă totalitatea obligațiilor părților. În acest sens, se consideră că cumpărătorul le acceptă fără rezerve imediat ce își validează comanda.
Aceste condiții generale de vânzare se aplică cu excluderea tuturor celorlalte condiții, în special a celor aplicabile vânzărilor în magazine sau prin alte canale de distribuție și marketing.
Acestea sunt accesibile pe site-ul radline-boards.com și vor prevala, acolo unde este cazul, asupra oricărei alte versiuni sau oricărui alt document contradictoriu.
Vânzătorul și cumpărătorul sunt de acord că aceste condiții generale guvernează exclusiv relația lor contractuală. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica din când în când condițiile generale. Orice modificare va fi aplicabilă de îndată ce este postată pe site.
În cazul în care o prevedere a acestor condiții generale este tacută, aceasta va fi considerată guvernată de practicile în vigoare în sectorul vânzărilor la distanță, ale căror companii își au sediul în Franța.
Aceste condiții generale de vânzare sunt valabile de la data publicării lor și până la modificarea sau înlocuirea lor.
Articolul 2 – Conținut
Scopul acestor condiții generale este de a defini drepturile și obligațiile părților în contextul vânzării online a bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului, de pe site-ul radline-boards.com.
Aceste conditii se aplica achizitiilor efectuate de cumparatori situati in Franta precum si in tarile Uniunii Europene, cu livrari efectuate exclusiv pe teritoriul Uniunii Europene. Pentru toate livrarile in afara Uniunii Europene, preturile sunt exprimate fara taxe iar clientul se obliga sa plateasca toate taxele si eventualele taxe vamale care ar putea fi aplicate de tara de livrare. Aceste costuri pot fi solicitate de transportator.
Produsele vizate de aceste condiții generale de vânzare sunt: longboard-uri & surfskates (plăci complete, single boards, camioane, roți, rulmenți, prindere, bucșe și cupe pivot, accesorii), protecții și accesorii (căști, mănuși, pachete de protecție, GoPro, unelte, alte accesorii, genunchiere și cotiere, textile).
Cumpărătorul declară că a citit aceste condiții generale de vânzare și că le-a acceptat înainte de a-și valida comanda. Ca atare, ele sunt opozabile în conformitate cu prevederile art. 1119 din Codul civil.
Articolul 3 – Informații precontractuale
3.1 - Comunicarea informațiilor
Cumpărătorul recunoaște că a fost informat, anterior plasării comenzii și încheierii contractului, într-o manieră lizibilă și înțeleasă, despre aceste condiții generale de vânzare și despre toate informațiile enumerate la articolul L. 221-5 din Codul Consumatorului.
3.2 - Informații transmise cumpărătorului
Următoarele informații sunt transmise cumpărătorului într-un mod clar și ușor de înțeles :
-
Caracteristicile esențiale ale bunului sau serviciului ;
-
Prețul bunului sau serviciului ;
-
Metoda de calcul a prețului și, dacă este cazul, orice costuri suplimentare de transport, livrare sau poștă și toate celelalte costuri posibile ;
-
Toate costurile suplimentare de transport, livrare sau poștă și toate celelalte costuri posibile ;
-
În lipsa executării imediate a contractului, data sau termenul până la care prestatorul de servicii se obligă să livreze bunurile sau să execute serviciul, indiferent de prețul acestuia ;
-
Informații referitoare la identitatea furnizorului de servicii, datele de contact poștale, telefonice și electronice ale acestuia, precum și activitățile acestuia ;
-
Informații referitoare la garanțiile legale, funcționalitățile conținutului digital și, după caz, interoperabilitatea acestuia, precum și termenii de implementare a garanțiilor și alte condiții contractuale.
3.3 - Informații suplimentare comunicate de vânzător
De asemenea, vânzătorul oferă cumpărătorului următoarele informații :
-
Numele sau denumirea companiei, adresa geografică a sediului și, dacă este diferită, cea a sediului central, numărul de telefon și adresa de e-mail ;
-
Condițiile de plată, livrarea și executarea contractului, precum și termenele prevăzute de profesionist pentru procesarea reclamațiilor ;
-
În cazul unei vânzări, existența și termenele de exercitare a garanției legale de conformitate prevăzute la articolele L. 217-1 și următoarele din Codul consumului, a garanției împotriva viciilor ascunse prevăzute la articolele 1641 și următoarele. din Codul civil, precum și, după caz, garanția comercială și serviciul post-vânzare respectiv la care se referă articolele L. 217-15 și L. 217-17 din Codul consumatorului ;
-
Durata contractului, atunci când acesta este încheiat pe o durată determinată, sau condițiile rezilierii acestuia în cazul unui contract pe durată nedeterminată.
3.4 - Informații referitoare la conținutul digital
Vânzătorul indică, în ceea ce privește conținutul digital :
-
Orice interoperabilitate relevantă a acestui conținut cu anumite hardware sau software de care profesionistul este sau ar trebui în mod rezonabil să fie conștient.
Articolul 4 – Ordinul
Cumparatorul are posibilitatea de a-si plasa comanda online, din catalogul disponibil pe site, folosind formularul de comanda care apare acolo, pentru orice produs, in limita stocurilor disponibile.
În cazul în care un produs comandat nu este disponibil, cumpărătorul va fi informat prin e-mail.
Pentru ca comanda să fie validată, cumpărătorul trebuie să accepte, făcând clic acolo unde este indicat, aceste condiții generale de vânzare. De asemenea, va trebui să aleagă adresa de livrare, metoda de livrare și, în final, să valideze metoda de plată.
Vânzarea va fi considerată finală atunci când :
-
Cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare a acceptării comenzii sale de către vânzător ;
-
Întregul preț al comenzii va fi încasat de către vânzător.
Orice comanda constituie acceptarea preturilor si descrierilor produselor disponibile spre vanzare. Orice litigiu pe acest punct va avea loc în cadrul unui eventual schimb și al garanțiilor menționate mai jos.
In anumite cazuri, inclusiv neplata, adresa incorecta sau alte probleme in contul cumparatorului, vanzatorul isi rezerva dreptul de a bloca comanda cumparatorului pana la rezolvarea problemei.
Se va face apoi anularea comenzii pentru acest produs, precum si eventuala rambursare a acestuia. Restul comenzii va rămâne ferm și definitiv.
Pentru orice întrebări legate de urmărirea unei comenzi, cumpărătorul poate contacta serviciul clienți la următoarea adresă : contact@radlineboards.com.
Articolul 5 – Semnătura electronică
Furnizarea online a numărului de card bancar al cumpărătorului și validarea finală a comenzii vor constitui dovada acordului cumpărătorului, în special :
-
Plata sumelor datorate conform ordinului ;
-
Semnătura și acceptarea expresă a tuturor operațiunilor efectuate.
În cazul utilizării frauduloase a cardului bancar, cumpărătorul este invitat, la sesizarea acestei utilizări, să contacteze imediat serviciul clienți la următoarea adresă : contact@radlineboards.com.
Articolul 6 – Confirmarea comenzii
Validarea unei comenzi de către Client atrage acceptarea definitivă a contractului de vânzare, cu excepția cazurilor prevăzute de condițiile generale de vânzare.
Procesul de comandă (dublu clic) și autentificarea Clientului validează contractul de vânzare. SDG DISTRIBUTION va confirma comanda prin e-mail.
Clientul poate vizualiza detaliile comenzii sale în zona „Comenzile mele”. SDG DISTRIBUTION își rezervă dreptul de a anula orice comandă în cazul unei dispute cu Clientul.
Informațiile furnizate de Client (în special adresa de e-mail și datele de contact ale destinatarului) sunt responsabilitatea acestuia. SDG DISTRIBUTION nu este responsabilă pentru erorile din aceste informații, iar orice livrare la adresa indicată va fi considerată conformă.
În cazul reexpedierii din cauza unei erori a Clientului, costurile vor fi facturate acestuia din urmă.
In cazul in care un produs RADLINE este in stoc, Clientul va fi informat prin email si comanda produsului va fi anulata. Restul comenzii va rămâne valabil. Dacă plata a fost deja efectuată pentru acest produs, acesta va fi rambursat; în caz contrar, produsul nu va fi taxat.
Articolul 7 – Dovada tranzacției
Înregistrările computerizate, păstrate în sistemele informatice ale vânzătorului în condiții rezonabile de securitate, vor fi considerate ca dovadă a comunicărilor, comenzilor și plăților între părți.
Arhivarea comenzilor de cumpărare și a facturilor se realizează pe un suport de încredere și durabil, permițând reproducerea acestora ca dovadă dacă este necesar.
Articolul 8 – Informații despre produs
Produsele reglementate de aceste condiții generale sunt cele care apar pe site-ul vânzătorului și care sunt indicate ca vândute și expediate de către vânzător. Sunt oferite în limita stocului disponibil.
Produsele sunt descrise și prezentate cu cea mai mare acuratețe posibilă. Totuși, dacă în această prezentare ar apărea erori sau omisiuni, vânzătorul nu poate fi tras la răspundere.
Fotografiile produselor nu sunt contractuale si au doar valoare orientativa.
Articolul 9 – Preț
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile în orice moment, dar se obligă să aplice prețurile în vigoare indicate la momentul comenzii, în funcție de disponibilitatea produselor la acea dată.
Prețurile sunt indicate în euro și pot fi modificate în funcție de fluctuațiile cursului de schimb, în special pentru livrările în afara zonei euro. Acestea nu includ costurile de livrare, care sunt facturate suplimentar și indicate înainte de validarea comenzii. Pentru livrarile in afara Uniunii Europene se pot aplica taxe si taxe vamale suplimentare, iar aceste costuri vor fi in sarcina clientului, daca este cazul.
Prețurile țin cont de TVA aplicabil în ziua comenzii. În cazul unei modificări a cotei de TVA aplicabile, aceasta se va reflecta automat în prețul produselor din magazinul online. Pentru livrările în afara UE, clientul poate fi supus taxelor locale, care nu sunt incluse în prețul de vânzare.
Plata întregului preț este necesară la comanda. În niciun moment sumele plătite nu pot fi considerate depozite sau depozite.
Dacă au fost create sau modificate noi taxe sau contribuții, cum ar fi taxele de mediu (în sus sau în jos), aceste modificări s-ar putea reflecta în prețul de vânzare al produselor.
Pretul se plateste dupa validarea comenzii, in urmatoarele conditii :
-
Prin card bancar online (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ;
-
Prin PayPal.
Articolul 10 – Modalitate de plata
Plasarea comenzii presupune o obligație de plată, ceea ce înseamnă că cumpărătorul trebuie să plătească suma comenzii sale în momentul validării.
Pentru a-și plăti comanda, cumpărătorul are mai multe metode de plată oferite de vânzător și listate pe site, în special :
-
Prin card bancar online (Carte Bleue, VISA, Mastercard, American Express, Bancontact) ;
-
Prin PayPal.
Cumpărătorul garantează vânzătorului că deține autorizațiile necesare pentru a utiliza metoda de plată aleasă de acesta, la validarea formularului de comandă.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a suspenda procesarea și livrarea comenzii în cazul refuzului autorizației de plată cu cardul de credit din partea organizațiilor competente, sau în cazul neplatei. În plus, vânzătorul poate refuza o livrare sau o comandă dacă cumpărătorul nu a plătit total sau parțial pentru o comandă anterioară sau dacă este în curs de administrare o dispută de plată.
Pentru a preveni orice fraudă, vânzătorul a pus în aplicare o procedură de verificare a comenzii pentru a se asigura că nicio persoană nu folosește datele bancare ale unei terțe părți fără acordul acestuia. În acest context, cumpărătorului i se poate cere să trimită prin e-mail o copie a unui act de identitate, precum și dovada adresei. Comanda va fi validată numai după primirea și verificarea acestor piese de către vânzător.
Plățile efectuate de cumpărător vor fi considerate definitive numai după încasarea efectivă a sumelor datorate de către vânzător.
Articolul 11 – Disponibilitatea produselor – Rambursare – Rezoluție
Cu excepția cazurilor de forță majoră sau în perioadele în care magazinul online este închis, ceea ce va fi indicat clar pe pagina de start a site-ului, timpii de livrare, în limita stocului disponibil, vor fi cei indicați mai jos. Timpul de livrare curge de la data înregistrării comenzii, așa cum este indicat în e-mailul de confirmare a comenzii.
Termenele de livrare variază în funcție de locația geografică a cumpărătorului :
-
Franța Metropolitană : Livrare în 24 până la 72 de ore, din ziua următoare validării comenzii.
-
Uniunea Europeană : Livrare în 2 până la 5 zile lucrătoare, în funcție de țară.
-
În afara UE : Livrare în 6 până la 12 zile lucrătoare, în funcție de locația cumpărătorului.
În cazul nerespectării datei sau termenului de livrare convenit, cumpărătorul trebuie, înainte de a rezolva contractul, să îndrume vânzătorului să execute executarea acestuia într-un termen suplimentar rezonabil. În lipsa executării în acest nou termen, cumpărătorul poate rezilia liber contractul.
Cumpărătorul trebuie să îndeplinească aceste formalități prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire sau prin orice alt scris pe un suport durabil.
Contractul va fi considerat reziliat la primirea de către vânzător a scrisorii sau scrisului de informare a acestei rezoluții, cu excepția cazului în care profesionistul s-a conformat între timp.
Cumpărătorul poate, totuși, să rezilieze imediat contractul dacă data sau ora livrării constituie o condiție esențială a contractului pentru el.
În acest caz, în cazul rezilierii contractului, vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului toate sumele plătite, cel târziu în termen de 14 zile de la data rezilierii contractului.
În conformitate cu articolul L. 242-4 din Codul consumatorului, în cazul în care profesionistul nu a rambursat sumele plătite de consumator, acestea se majorează automat :
-
Rata legală a dobânzii dacă rambursarea are loc în cel mult 10 zile de la expirarea perioadei de 14 zile menționate mai sus ;
-
5% dacă întârzierea este între 10 și 20 de zile ;
-
10% dacă întârzierea este între 20 și 30 de zile ;
-
20% dacă întârzierea este între 30 și 60 de zile ;
-
Cu 50% între 60 și 90 de zile ;
-
Și cinci puncte suplimentare pe nouă lună de întârziere până la prețul produsului, apoi dobânda legală.
In cazul in care produsul comandat este indisponibil, cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil si va avea optiunea de a-si anula comanda. Cumpărătorul va putea apoi alege între două opțiuni :
-
Solicitați rambursarea sumelor plătite în cel mult 10 zile de la plata acestora.
-
Solicitați schimb de produse.
Articolul 12 – Termene de livrare
Livrarea este definită ca transferul posesiei fizice sau controlului asupra bunului către consumator. Are loc numai după confirmarea plății de către organizația bancară a vânzătorului.
Produsele comandate vor fi livrate dupa urmatoarele metode: De catre transportatorul ales de client.
Produsele vor fi livrate la adresa indicata de cumparator la comanda. Cumpărătorul este responsabil pentru corectitudinea adresei sale. In cazul in care coletul este returnat din cauza unei adrese de livrare incorecte sau incomplete, costurile de reexpediere vor fi in sarcina cumparatorului.
Cumpărătorul poate, la cererea sa, să dispună trimiterea unei facturi la adresa de facturare și nu la adresa de livrare, prin validarea opțiunii prevăzute în acest scop pe formularul de comandă.
În cazul în care cumpărătorul lipsește în ziua livrării, livratorul va lăsa în căsuța poștală un card de apel, care va permite ridicarea coletului de la locația și în timpul indicat.
Daca in momentul livrarii ambalajul original este deteriorat, rupt sau deschis, cumparatorul trebuie sa verifice apoi starea articolelor. În cazul în care acestea au fost deteriorate, cumpărătorul trebuie să refuze coletul și să noteze o rezervare pe bonul de livrare (colet refuzat pentru că este deschis sau deteriorat).
Cumpărătorul trebuie să indice pe bonul de livrare și sub formă de rezerve olografe însoțite de semnătura sa orice anomalie privind livrarea (deteriorări, produs lipsă față de bonul de livrare, colet deteriorat, produse sparte etc.).
Această verificare se consideră a fi efectuată odată ce cumpărătorul, sau o persoană autorizată de acesta, a semnat bonul de livrare.
Cumpărătorul trebuie apoi să confirme transportatorului aceste rezerve prin poștă recomandată în cel mult două zile lucrătoare de la primirea articolului(lor) și să trimită o copie a acestei scrisori prin fax sau poștă simplă vânzătorului, la adresa indicată în avizele legale ale site-ului.
În cazul în care produsele trebuie returnate vânzătorului, o cerere de retur trebuie făcută vânzătorului în termen de 14 zile de la livrare. Nu vor fi acceptate reclamații după acest termen. Produsele returnate trebuie să fie în starea lor originală (ambalaj intact, accesorii, instrucțiuni etc.).
Articolul 13 – Erori de livrare
Cumpărătorul trebuie să facă orice reclamație privind o eroare de livrare și/sau neconformitatea produselor în natură sau calitate, în legătură cu informațiile care figurează pe formularul de comandă, în aceeași zi a livrării sau, cel târziu, în prima zi lucrătoare următoare acesteia. Orice reclamație făcută după acest termen va fi respinsă.
Reclamația se poate face, la alegerea cumpărătorului :
-
Număr de telefon : 05 58 70 25 05 ;
-
Adresă de e-mail : contact@radlineboards.com.
Orice reclamație făcută în afara regulilor și termenelor de mai sus nu poate fi luată în considerare și va elibera vânzătorul de orice răspundere față de cumpărător.
La primirea reclamației, vânzătorul va atribui un număr de schimb pentru produsul/produsele în cauză și va comunica acest număr cumpărătorului prin e-mail. Schimbul unui produs poate avea loc numai după ce numărul de schimb a fost atribuit.
În cazul unei erori de livrare sau de schimb, orice produs care urmează să fie schimbat sau rambursat trebuie returnat vânzătorului în ansamblu și în ambalajul original, folosind aplicația de retur, simplificând procesul de returnare la următoarea adresă: 114 rue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR
Costurile de retur sunt în sarcina vânzătorului în acest caz.
Articolul 14 – Transferul riscurilor
Proprietatea asupra produselor este transferată cumpărătorului odată ce părțile au convenit asupra articolului și prețului. In consecinta, transferul dreptului de proprietate, precum si riscurile de pierdere si deteriorare a produselor, se realizeaza de catre cumparator, la acceptarea formularului de comanda de catre vanzator.
Vânzătorul este responsabil de livrare, care este încredințată unui transportator, la alegerea cumpărătorului. Acesta din urmă trebuie să indice apoi transportatorului adresa de livrare.
Livrarea se consideră a fi efectuată la livrarea produselor comandate de vânzător către transportator.
În aceste condiții, cumpărătorul nu va putea exercita niciun recurs de garanție împotriva vânzătorului în cazul nelivrării produselor transportate.
Articolul 15 – Garanția produsului
15.1 - Garanția legală de conformitate și garanția legală a viciilor ascunse
SDG DISTRIBUTION cu domiciliul : 114 Avenue des Vanniers - 40150 SOORTS-HOSSEGOR garantează conformitatea bunurilor cu contractul, permițând cumpărătorului să facă o cerere în temeiul garanției legale de conformitate prevăzute la articolele L. 217-4 și următoarele din Codul Consumului, sau garanția de vicii în sensul articolelor și urm.164 din Codul civil.
În cazul implementării garanției legale de conformitate, se precizează că :
-
Cumpărătorul are la dispoziție un termen de 2 ani de la livrarea mărfii pentru a acționa ;
-
Cumpărătorul poate alege între repararea sau înlocuirea bunurilor, în condițiile de cost prevăzute la articolul L. 217-17 din Codul consumatorului ;
-
Cumpărătorul este scutit de dovedirea existenței neconformității bunurilor în cele 6 luni de la livrare.
În plus, se reamintește că :
-
Această perioadă a fost prelungită la 24 de luni începând cu 18 martie 2016, cu excepția bunurilor second-hand ;
-
Garanția legală de conformitate se aplică independent de garanția comercială descrisă mai jos ;
-
Cumpărătorul poate implementa și garanția împotriva viciilor ascunse la articolul vândut în sensul articolului 1641 din Codul civil. În acest caz, el poate alege între anularea vânzării sau reducerea prețului în conformitate cu articolul 1644 din Codul civil.
15.2 - Garantie comerciala
Produsele comercializate sunt acoperite si de o garantie comerciala care asigura conformitatea acestora si ofera rambursarea pretului de achizitie, inlocuirea sau repararea marfii.
Această garanție nu acoperă defectele rezultate din utilizarea anormală sau defectuoasă și nici cele cauzate de cauze care nu au legătură cu calitățile intrinseci ale produselor.
Prevederile de mai sus nu exclud aplicarea garanției legale de conformitate a articolului L. 217-4 din Codul consumului și a garanției viciilor bunului vândut conform articolelor 1641 și următoarele din Codul civil.
Cumpărătorul este informat că vânzătorul nu este producătorul tuturor produselor prezentate, în sensul legii nr 98-389 din 19 mai 1998 privind răspunderea pentru produsele defecte.
Articolul 16 – Dreptul de retragere
Înainte de încheierea contractului, vânzătorul profesionist trebuie să informeze cumpărătorul cu privire la procedurile de exercitare a dreptului de retragere.
Acest drept de retragere este exclus pentru :
-
Contracte de servicii, a căror executare a început, cu acordul cumpărătorului, înainte de încheierea perioadei de retragere ;
-
Contracte pentru bunuri sau servicii al căror preț depinde de cursurile pieței financiare ;
-
Contracte de bunuri realizate la cererea cumpărătorului sau personalizate în mod clar ;
-
Contracte pentru bunuri care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau se pot deteriora sau expira rapid; casete video, CD-uri, DVD-uri dacă au fost deschise de către cumpărător ;
-
Presa (ziare, periodice sau reviste).
În conformitate cu prevederile Codului Consumatorului, cumpărătorul are la dispoziție un termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării comenzii sale pentru a returna orice articol care nu i se potrivește și pentru a solicita schimbarea sau rambursarea fără penalități, cu excepția costurilor de retur care rămân în sarcina cumpărătorului.
Produsele trebuie returnate în ambalajul original și în stare perfectă în termen de 14 zile de la notificarea vânzătorului cu privire la decizia cumpărătorului de retragere.
Retururile trebuie făcute în starea inițială și complete (ambalaj, accesorii, instrucțiuni etc.) permițându-le remarketing în stare nouă, însoțite de factura de achiziție.
Produsele deteriorate, murdare sau incomplete nu vor fi returnate.
Dreptul de retragere trebuie să fie exercitat prin intermediul platformei Coliback. Cumpărătorul trebuie să își înregistreze cererea de retur pe Coliback, unde va putea să își genereze eticheta de retur și să urmeze instrucțiunile de retur.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat în perioada menționată mai sus, se rambursează prețul produsului/produselor achiziționate, precum și costurile de livrare.
Costurile de retur sunt în sarcina cumpărătorului.
Schimbul (în funcție de disponibilitate) sau rambursarea se va face în termen de 14 zile de la primirea de către vânzător a produselor returnate de cumpărător prin intermediul Coliback și în condițiile stabilite mai sus.
Articolul 17 – Forță majoră
Orice împrejurări în afara controlului părților care împiedică executarea normală a obligațiilor acestora sunt considerate drept cauze de scutire și au ca rezultat suspendarea obligațiilor părților.
Partea care invocă un caz de forță majoră trebuie să informeze de îndată cealaltă parte despre apariția evenimentului, precum și despre dispariția acestuia.
Toate faptele sau circumstanțele irezistibile, externe părților, imprevizibile, inevitabile, independente de voința părților și care nu pot fi evitate în ciuda tuturor eforturilor rezonabile posibile, vor fi considerate forță majoră. În mod expres, următoarele sunt considerate cazuri de forță majoră, pe lângă cele reținute de obicei de jurisprudența instanțelor și tribunalelor franceze :
-
Blocarea mijloacelor de transport sau de aprovizionare ;
-
Cutremurele ;
-
Incendiile ;
-
Furtunile ;
-
Inundaţii ;
-
Fulger ;
-
Închiderea rețelelor de telecomunicații sau dificultăți specifice rețelelor de telecomunicații externe clienților.
Părțile se vor reuni pentru a examina impactul evenimentului și a conveni asupra condițiilor în care va fi reluată executarea contractului. Dacă evenimentul de forță majoră durează mai mult de trei luni, prezentele condiții generale pot fi reziliate de către partea vătămată.
Articolul 18 – Proprietatea intelectuală
Conținutul site-ului web (documente tehnice, desene, fotografii, imagini, logo-uri, texte, videoclipuri, grafice etc.) rămâne proprietatea exclusivă a vânzătorului, care este unicul proprietar al drepturilor de proprietate intelectuală aferente acestui conținut, incluzând, dar fără a se limita la, drepturi de autor, drepturi de marcă, drepturi de bază de date, precum și drepturi asupra desenelor și modelelor.
Cumpărătorii se angajează să nu facă nicio utilizare a conținutului de pe acest site, în scopuri comerciale sau necomerciale.
Orice reproducere, totală sau parțială, este strict interzisă și poate constitui o infracțiune de contrafacere.
Articolul 19 – Tehnologia informației și libertăți
Datele personale furnizate de cumparator sunt necesare pentru procesarea comenzii acestuia si intocmirea facturilor.
Aceste date pot fi transmise partenerilor vânzătorului implicați în executarea, procesarea, gestionarea și plata comenzilor.
Prelucrarea informațiilor colectate pe site-ul radline-boards.com a fost declarată la CNIL.
Cumpărătorul are drept de acces, modificare, rectificare, opoziție, portabilitate, limitare și ștergere a informațiilor care îl privesc. Acest drept poate fi exercitat conform termenilor definiti pe site-ul radline-boards.com.
Articolul 20 – Nevalidarea parțială
Dacă una sau mai multe prevederi ale acestor condiții generale sunt considerate nevalide sau declarate astfel în virtutea unei legi, a unui regulament sau a unei hotărâri definitive a unei instanțe competente, celelalte prevederi vor rămâne valabile și aplicabile.
Articolul 21 – Nerenuntarea
Faptul că una dintre părți nu profită de o încălcare de către cealaltă parte a vreuneia dintre obligațiile prezentelor condiții generale nu poate fi interpretat ca o renunțare la obligația în cauză pentru viitor.
Articolul 22 – Titlu
În cazul unor dificultăți de interpretare între oricare dintre titlurile care apar în capul clauzelor și oricare dintre clauzele în sine, titlurile vor fi considerate inexistente.
Articolul 23 – Limba contractului
Aceste condiții generale de vânzare sunt scrise în limba franceză. În cazul în care acestea sunt traduse într-una sau mai multe limbi străine, doar textul francez va fi autentic în cazul unei dispute.
Articolul 24 – Mediere
Cumpărătorul poate recurge la medierea convențională, în special la Comisia de mediere a consumatorilor sau la organele de mediere sectoriale existente, sau la orice metodă alternativă de soluționare a litigiilor (concilierea, de exemplu), în cazul unui litigiu.
Articolul 25 – Legea aplicabilă
Aceste condiții generale sunt supuse legii franceze, excluzând prevederile Convenției de la Viena. Această regulă se aplică atât regulilor de fond, cât și regulilor formale. În cazul unei dispute sau reclamații, cumpărătorul trebuie să contacteze mai întâi vânzătorul pentru a încerca să găsească o soluție pe cale amiabilă.